Connect with:
HomeStandard Blog Whole Post (Page 138)

Η Δερματολογία είναι ο κλάδος της ιατρικής που ασχολείται με το δέρμα. Είναι μια ειδικότητα που περιλαμβάνει πτυχές της ιατρικής και της χειρουργικής. Ο δερματολόγος είναι ο γιατρός που διαχειρίζεται ασθένειες οι οποίες σχετίζονται με το δέρμα, τα μαλλιά, τα νύχια και ορισμένα προβλήματα κοσμητολογίας.

Η λέξη δερματολογία χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην αγγλική γλώσσα το 1819. Στα λατινικά, η λέξη δερματολογία εμφανίζεται για πρώτη φορά το 1630 και είναι ένας ανατομικός όρος με διάφορες χρήσεις στα γαλλικά και στα γερμανικά, οι οποίες πιστοποιούνται από την δεκαετία του 1930.

Το 1708 δημιουργήθηκε η πρώτη σχολή δερματολογίας στο νοσοκομείο Σαιν-Λουί στο Παρίσι ενώ την ίδια περίπου περίοδο εμφανίστηκαν τα πρώτα βιβλία (Willan’s, 1798-1808) και οι πρώτοι χάρτες (Alibert’s, 1806-1816).

Η Δερματολογία είναι ο κλάδος της ιατρικής επιστήμης που ασχολείται με την πρόληψη, τη διάγνωση και τη θεραπεία των νοσημάτων του δέρματος, των τριχών και των νυχιών. Σήμερα αποτελεί μία από τις ταχύτερα εξελισσόμενες ιατρικές ειδικότητες, που συνδυάζει αρμονικά τo κλασικό κλινικό ρεπερτόριο με την κοσμετολογία (αισθητική ιατρική).

Το δέρμα μας, μαζί με τα εξαρτήματά του (τρίχες, νύχια) αποτελεί το μεγαλύτερο όργανο του ανθρωπίνου σώματος και περιβάλλοντάς το, προστατεύει τα εσωτερικά όργανα, ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος , αντανακλά την εσωτερική υγεία και καθορίζει την εξωτερική εμφάνιση.

Η Δερματολογία είναι ο κλάδος της ιατρικής

Η GENESIS Pharma, εταιρεία φαρμακευτικής βιοτεχνολογίας που δραστηριοποιείται στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, ανακοίνωσε την έναρξη της αποκλειστικής συνεργασίας της με την Jazz Pharmaceuticals plc, μια παγκόσμια βιοφαρμακευτική εταιρεία που εστιάζει στην ανάπτυξη καινοτόμων θεραπειών για σοβαρές παθήσεις, για την εμπορική διάθεση ογκολογικού σκευάσματος στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα.

Πρόκειται για μία θεραπεία για ενήλικους ασθενείς με πρόσφατα διαγνωσμένη οξεία μυελογενή λευχαιμία που σχετίζεται είτε με προηγούμενες θεραπείες (π.χ. θεραπείες για άλλες μορφές καρκίνου) είτε με αλλοιώσεις στο μυελό των οστών, γνωστές ως μυελοδυσπλασία.

Η GENESIS Pharma, εταιρεία φαρμακευτικής βιοτεχνολογίας που

Νέες οδηγίες για τον εμβολιασμό με την τρίτη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού εξέδωσε το υπουργείο Υγείας μέσω της ιστοσελίδας του emvolio.gov.gr. Όλοι οι πολίτες άνω των 18 ετών έχουν το δικαίωμα στην αναμνηστική δόση, ενώ δίνονται πληροφορίες για το πότε πρέπει να χορηγηθεί σε σχέση με το είδος του εμβολίου που έχει πραγματοποιηθεί η πρώτη ή η δεύτερη δόση.

Ειδικότερα:

– Για τα άτομα που έχουνε ολοκληρώσει τον εμβολιασμό τους με εμβόλια Pfizer, Moderna ή AstraZeneca, η αναμνηστική δόση θα είναι με εμβόλιο Pfizer ή μισή δόση Moderna, μετά από 6 μήνες.

– Για τα άτομα που έχουνε ολοκληρώσει τον εμβολιασμό τους με εμβόλιο Johnson and Johnson, η αναμνηστική δόση θα πραγματοποιείται με το εμβόλιο της Johnson and Johnson, Pfizer ή μισή δόση Moderna εμβόλιο, μετά από 2 μήνες.

– Για τα άτομα που έκαναν πρώτη δόση με εμβόλιο Pfizer ή Moderna και δεύτερη δόση με Johnson &Johnson, δε συστήνεται να πραγματοποιήσουν αναμνηστική δόση.

– Για τον προγραμματισμό του ραντεβού σας για την αναμνηστική δόση, ακολουθείτε την ίδια διαδικασία που ακολουθήσατε για την πρώτη και την δεύτερη δόση.

Στην περίπτωση που νοσήσει κάποιος πριν τον εμβολιασμό και έχει κάνει μια δόση Johnson and Johnson συστήνεται εμβολιασμός με αναμνηστική δόση τουλάχιστον 6μήνες μετά με μία δόση Pfizer, J&J ή μισή δόση Moderna.

Σε περίπτωση που νοσήσει πριν τον εμβολιασμό και έχει κάνει δόση με Pfizer, Moderna ή AstraZeneca συστήνεται εμβολιασμός με αναμνηστική δόση τουλάχιστον 6 μήνες μετά με μία δόση Pfizer ή μισή δόση Moderna.

Στην περίπτωση ολοκλήρωσης εμβολιασμού με 2 δόσεις Pfizer, Moderna ή AstraZeneca και έχει νοσήσει με μετά τον εμβολιασμό συστήνεται εμβολιασμός 6 μήνες μετά τη νόσηση με μία δόση Pfizer ή μισή δόση Moderna.

Νέες οδηγίες για τον εμβολιασμό με την

Το στάδιο της προσυμβατικής ενημέρωσης είναι πολύ σημαντικό για τον καταναλωτή. Σε αυτό σημαίνοντα ρόλο καλούνται να παίξουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβούντες, οι οποίοι πρέπει να παρέχουν πλήρη και σαφή ενημέρωση. Ο καταναλωτής συνεπώς χρειάζεται ουσιαστική πληροφόρηση (για το χαρακτήρα και το περιεχόμενο της ασφάλισης) που θα τον βοηθήσει να αποφασίσει και να συγκρίνει σε ποια ασφαλιστική εταιρεία τον συμφέρει να ασφαλιστεί.

Ειδικότερα ο καταναλωτής πρέπει να λαμβάνει έντυπο πληροφοριών ανάλογο με την  ασφαλιστική του ανάγκη, αναφέρει το ΕΚΠΟΙΖΩ.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΑΝΤΙΩΣΗΣ

Αν δεν συμφωνείτε με το περιεχόμενο του ασφαλιστηρίου το οποίο παρεκκλίνει από αυτά που ζητήσατε στην αίτηση ασφάλισης έχετε το δικαίωμα να εναντιωθείτε στην ασφάλιση μέσα σε ένα μήνα από την παραλαβή του ασφαλιστηρίου γραπτά στο έντυπο για την άσκηση του αντίστοιχου δικαιώματος, το οποίο θα πρέπει να σας παραδοθεί μαζί με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Μπορείτε να ακυρώσετε τη σύμβαση αν πάλι αλλάξετε γνώμη ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης χωρίς να επικαλεστείτε κάποιο ιδιαίτερο λόγο  μέσα σε 14 ημέρες από την παραλαβή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Αν η εταιρεία δεν σας έχει αποδεδειγμένα ενημερώσει για το δικαίωμα υπαναχώρησης τότε η προθεσμία επεκτείνεται σε διάστημα δύο μηνών από την καταβολή του πρώτου ασφαλίστρου.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ

Ο νόμος, εκτός από τις εξαιρέσεις που προβλέπονται επιτρέπει στις ασφαλιστικές εταιρείες να προβαίνουν και σε άλλες εξαιρέσεις υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Οι εν λόγω εξαιρέσεις θα πρέπει να αναφέρονται στο ασφαλιστήριο, ευκρινώς στην πρώτη σελίδα  και όχι στους γενικούς και ειδικούς ασφαλιστικούς όρους. Συμβουλή: να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με τις εξαιρέσεις και να ζητάτε πριν από τη σύναψη της σύμβασης ακριβείς πληροφορίες.

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Αν δεν έχει συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν καλύπτουν ασθένειες που αφορούν σε αιτίες προϋπάρχουσες! Η εξαίρεση δεν ισχύει αν ο ασφαλισμένος δικαιολογημένα αγνοούσε τις αιτίες αυτές!

Στην περίπτωση που κατά τη διάρκεια της ασφαλιστικής σας σύμβασης, σας προτείνει η εταιρεία ένα νέο συμβόλαιο σε αντικατάσταση του παλαιότερου να είστε πολύ επιφυλακτικοί! Ελέγξτε μήπως με το νέο συμβόλαιο δεν καλύπτονται ασθένειες που καλύπτονταν με το προηγούμενο!

Αν καθυστερήσετε να καταβάλετε το ασφάλιστρο στη συμφωνηθείσα ημερομηνία (είθισται ένα μήνα μετά από την αναγραφόμενη) η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να σας αποστείλει  συστημένη γραπτή επιστολή με την οποία να σας γνωστοποίει ότι αν καθυστερήσετε  πλέον του ενός μήνα έχει το δικαίωμα λύσης της σύμβασης.

Αναπροσαρμογή ασφαλίστρων. Πρόκειται για το γνωστό θέμα των αυξήσεων στα ασφάλιστρα των νοσοκομειακών καλύψεων. Σε αρκετές  περιπτώσεις οι αυξήσεις αυτές είναι πολύ υψηλές . Το αποτέλεσμα είναι ο καταναλωτής να αιφνιδιάζεται και να καλείται να καταβάλει ασφάλιστρο που διαμορφώνεται μονομερώς από την ασφαλιστική εταιρεία και  το οποίο ο ίδιος δεν είχε υπολογίσει.  Σύμφωνα με τη νομοθεσία μας η αναπροσαρμογή του ασφαλίστρου θα πρέπει να γίνεται με βάση κριτήρια που θα εμπεριέχονται στη σύμβαση, θα είναι εύλογα αντικειμενικά και προβλέψιμα για τον καταναλωτή που θα μπορεί να ελέγχει την εγκυρότητα της αύξησης του ασφαλίστρου. Οι εταιρείες μέχρι σήμερα δεν έχουν ανταποκριθεί σε αυτή την υποχρέωσή τους. Τα κριτήριά τους είναι ασαφή, υποκειμενικά και αόριστα.Οι ασφαλιστικές εταιρείες επικαλούνται για τις αυξήσεις πέραν των άλλων ιδίως τις  υψηλές αποζημιώσεις που καταβάλουν, καθώς και τον ιατρικό πληθωρισμό.

Απόφαση Αρείου Πάγου

Μία πολύ σημαντική απόφαση εξέδωσε ο Άρειος Πάγος (Αρ. 1030/2001) για την προστασία των ασφαλισμένων απέναντι σε αυθαίρετες αυξήσεις στα ασφάλιστρα νοσοκομειακής κάλυψης. Η απόφαση αφορά σε συλλογική αγωγή της Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. κατά της ασφαλιστικής εταιρείας Εθνική Ασφαλιστική. Ο Άρειος Πάγος έκρινε καταχρηστικό γενικό όρο που έδινε το δικαίωμα στην ασφαλιστική εταιρεία να αυξάνει κάθε έτος μονομερώς τα ασφάλιστρα νοσοκομειακής κάλυψης. Τον γενικό αυτό όρο χρησιμοποιούσε και χρησιμοποιεί πλήθος ασφαλιστικών εταιρειών.

Οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν έχουν πλέον το δικαίωμα να προβαίνουν μονομερώς σε αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής κάλυψης. Για να επιτρέπεται η αύξηση θα πρέπει να αναφέρονται στο συμβόλαιο συγκεκριμένα και εύλογα  για τους ασφαλισμένους κριτήρια , ώστε η αύξηση να είναι προβλέψιμη, όταν συνάπτουν τα συμβόλαιά τους. Δυστυχώς η απόφαση αυτή δεν εφαρμόζεται και όσες ασφαλιστικές εταιρείες έχουν θέσει κριτήρια αυτά είναι  υποκειμενικά, αόριστα και ασφαλώς μη προβλέψιμα. Π.χ.

  • Η εξέλιξη του μέσου κόστους θεραπείας
  • Η εμπειρία της εταιρείας από ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο της συμπληρωματικής κάλυψης
  • Τα έξοδα της εταιρείας γι αυτήν την συγκεκριμένη πρόσθετη ασφάλεια
  • Πίνακες νοσηρότητας-Πίνακες ανικανότητας Ελληνικών ή Διεθνών Υπηρεσιών
  • Η μέση αποζημίωση ανά νοσηλεία λόγω της αύξησης των νοσηλίων  των νοσηλευτικών ιδρυμάτων
  • Τιμαριθμοποίηση των αποζημιώσεων
  • Τις αναλογιστικές παραμέτρους που εφαρμόζονται για την τιμολόγηση του συγκεκριμένου παραρτήματος

Οι ασφαλισμένοι δικαιούνται να απαιτήσουν την ανάκληση της αύξησης ή εφόσον έχουν καταβάλει να τους επιστραφούν τα ποσά που αντιστοιχούν στις αυθαίρετες αυξήσεις.

Στις ασφάλειες Ζωής  οι καταναλωτές θεωρούν ότι θα πάρουν τα ασφάλιστρα που έχουν καταβάλει με κάποιες αποδόσεις, είτε ως ένα εφάπαξ κεφάλαιο είτε με τη μορφή κάποιας σύνταξης. Η ασφάλιση πρέπει να υποδηλώνει σιγουριά, αντιμετώπιση κινδύνων, ασφαλή επένδυση. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι καταναλωτές δηλώνουν απογοητευμένοι γιατί διαπιστώνουν ότι αυτό που αγόρασαν ως ασφάλιση ζωής, ως σιγουριά για το μέλλον,  είναι εντέλει κάποια αμοιβαία κεφάλαια, που τα έχουν πληρώσει πολύ ακριβότερα από ότι θα τα πλήρωναν σε μία εταιρεία παροχής επενδυτικών υπηρεσιών, και στο τέλος διαπιστώνουν ότι έχουν απολέσει και μέρος του κεφαλαίου τους.

Στις ασφαλίσεις ζωής τα δύο πρώτα ασφάλιστρα χάνονται για τον ασφαλισμένο. Δεν αποταμιεύονται και δεν επενδύονται, παρά μόνο σε ένα πολύ μικρό μέρος, προκειμένου να καλυφθεί το λειτουργικό κόστος της ασφάλισης και οι αμοιβές των διαμεσολαβούντων. Οι καταναλωτές πληρώνουν ουσιαστικά δύο ή τρία χρόνια ασφάλιστρα για να αρχίσουν να αποταμιεύονται ή να επενδύονται ασφάλιστρα από το τρίτο έτος, ή τέταρτο έτος και μέχρι να καλύψουν την απώλεια των δύο πρώτων ασφαλίστρων, θα πρέπει να περάσουν αρκετά χρόνια. Αν βρεθούν στην ανάγκη να μην μπορούν να συνεχίσουν να καταβάλουν ασφάλιστρο, θα βρεθούν εντέλει ζημιωμένοι.

Σε περίπτωση ασθένειας ή ατυχήματος ειδοποιείτε την ασφαλιστική μας εταιρεία μέσα σε 8 ημέρες εκτός και αν προβλέπεται μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αν καθυστερήσετε δεν χάνεται σε καμία περίπτωση το δικαίωμα αποζημίωσης. Η καταβολή από την πλευρά της ασφαλιστικής πρέπει να γίνει δίχως καθυστέρηση. Αν η ασφαλιστική εταιρεία σας επιβάλει κάποια υποχρέωση που είναι ιδιαίτερα επαχθής ή μονομερής ή αρνηθεί να σας καταβάλει την αποζημίωση επικαλούμενη κάποιους όρους της μεταξύ σας σύμβασης, μη θεωρήσετε ότι αυτοί οι όροι είναι σε κάθε περίπτωση ισχυροί. Οι όροι αυτοί μπορεί να είναι παράνομοι ή καταχρηστικοί.

Για την εξαγορά των συμβολαίων στις ασφάλειες Ζωής  οι καταναλωτές θεωρούν ότι θα πάρουν τα ασφάλιστρα που έχουν καταβάλει με κάποιες αποδόσεις, είτε ως ένα εφάπαξ κεφάλαιο είτε με τη μορφή κάποιας σύνταξης. Η ασφάλιση πρέπει να υποδηλώνει σιγουριά, αντιμετώπιση κινδύνων, ασφαλή επένδυση.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οι καταναλωτές δηλώνουν απογοητευμένοι γιατί  αυτό που αγόρασαν ως ασφάλιση ζωής, ως σιγουριά για το μέλλον,  είναι εντέλει κάποια αμοιβαία κεφάλαια, που τα έχουν πληρώσει πολύ ακριβότερα από ότι θα τα πλήρωναν σε μία εταιρεία παροχής επενδυτικών υπηρεσιών, και στο τέλος διαπιστώνουν ότι έχουν απολέσει και μέρος του κεφαλαίου τους. Στις ασφαλίσεις ζωής τα δύο πρώτα ασφάλιστρα χάνονται για τον ασφαλισμένο. Δεν αποταμιεύονται και δεν επενδύονται, παρά μόνο σε ένα πολύ μικρό μέρος, προκειμένου να καλυφθεί το λειτουργικό κόστος της ασφάλισης και οι αμοιβές των διαμεσολαβούντων.

Οι καταναλωτές πληρώνουν ουσιαστικά δύο ή τρία χρόνια ασφάλιστρα για να αρχίσουν να αποταμιεύονται ή να επενδύονται ασφάλιστρα από το τρίτο έτος, ή τέταρτο έτος και μέχρι να καλύψουν την απώλεια των δύο πρώτων ασφαλίστρων, θα πρέπει να περάσουν αρκετά χρόνια. Αν βρεθούν στην ανάγκη να μην μπορούν να συνεχίσουν να καταβάλουν ασφάλιστρο, θα βρεθούν εντέλει ζημιωμένοι.  Να ενημερώνεστε για την εξέλιξη της αξίας εξαγοράς!

Το στάδιο της προσυμβατικής ενημέρωσης είναι πολύ

Τα προγράμματα που αφορούν την ασφάλεια υγείας μπορούν να χωριστούν σε αρκετές επιμέρους κατηγορίες.

Μέρος της ασφάλειας υγείας είναι ο κλάδος των συντάξεων, η πιθανότητα επιβίωσης και θανάτου καθώς και οι καλύψεις νοσοκομειακής περίθαλψης.

Η ασφάλεια υγείας με νοσοκομειακή περίθαλψη είναι ίσως ο δημοφιλέστερος κλάδος ιδιωτικών συμβολαίων καθώς καλύπτει έξοδα νοσηλείας και προσφέρει μια σιγουριά σε κάθε ασφαλιζόμενο.

Με την νοσοκομειακή περίθαλψη η ασφαλιστική εταιρεία σου καλύπτει μέρος ή και όλα τα έξοδα από τα νοσήλεια σε δημόσιες και ιδιωτικές κλινικές.

Τα έξοδα αυτά ποικίλουν ανάλογα το πρόγραμμα που θα επιλέξετε και μπορεί να είναι από τα έξοδα κλινικής και ιατρών μέχρι τα έξοδα αποκατάστασης.

Καλύψεις που περιλαμβάνει η ασφάλεια υγείας με νοσοκομειακή περίθαλψη

Στην νοσοκομειακή περίθαλψη περιλαμβάνονται καλύψεις όπως νοσηλεία από ατύχημα, κόστος χειρουργείων, κόστος κλινικής, κ.α.

Κάθε ασφαλιστικό πρόγραμμα υγείας έχει διαφορετικές καλύψεις και απαλλαγές, οπότε πριν προχωρήσετε στη σύναψη ασφαλιστηρίου, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το γραφείο μας για να αναλύσουμε τις δικές σας προσωπικές ανάγκες.

Κάθε ασφαλιστήριο είναι διαφορετικό ανάλογα τις καλύψεις και τις απαλλαγές που επιθυμεί ο κάθε ασφαλιζόμενος.

Αν θέλουμε να γράψουμε μερικές γενικές καλύψεις για τις ασφάλειες υγείας με νοσοκομειακή περίθαλψη, τότε μπορούμε να πούμε πως συνήθως περιλαμβάνονται γενικές διαγνωστικές ετήσιες εξετάσεις μέχρι ένα ποσό, απεριόριστες επισκέψεις σε γιατρούς με πολύ χαμηλό κόστος, φυσιοθεραπείες επίσης με πολύ χαμηλό κόστος, ετήσιο check up καθώς και καλύψεις σε νοσήλεια, κλινικές και χειρουργεία ανάλογα τα ποσά και τις απαλλαγές που θα επιλέξετε.

Στα περισσότερα προγράμματα με νοσοκομειακή περίθαλψη έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε και καλύψεις εξωνοσοκομειακής περίθαλψης.

Τα συγκεκριμένα προγράμματα υγείας είναι ιδιαίτερα δύσκολα στη σύγκριση τιμών καθώς κάθε πρόγραμμα είναι εξατομικευμένο ανάλογα τα χαρακτηριστικά του ασφαλισμένου. Άλλο ασφάλιστρο θα πρέπει να πληρώσει ένας 60χρονος με κάποια χρόνια προβλήματα και άλλο ασφάλιστρο ένας νέος 20 χρονών χωρίς κάποιο γνωστό πρόβλημα.

Τα προγράμματα που αφορούν την ασφάλεια υγείας

Η Win Medica ανακοίνωσε την κυκλοφορία στην χώρα μας του IBUTOMOL, ενός νέου σκευάσματος για την αντιμετώπιση του πόνου και του πυρετού.

Το μη συναταγογραφούμενο φάρμακο περιέχει δύο δραστικά συστατικά, την ιβουπροφαίνη και την παρακεταμόλη, σε αναλογία 200 προς 500 mg, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της. Ο συνδυασμός των δυο ουσιών ενισχύει τον ανθρώπινο οργανισμό παρέχοντας αναλγητική, αντιπυρετική και αντιφλεγμονώδη δράση. Ο οργανισμός ανακουφίζεται άμεσα από τον πόνο, τον πυρετό και τη φλεγμονή.

Από τους κατασκευαστές του IBUTOMOL συστήνεται «για την αντιμετώπιση του ήπιου και μέτριου πόνου που σχετίζεται με ημικρανία, κεφαλαλγία, πονόδοντο, πόνους περιόδου, οδοντικό, μυϊκό και ρευματικό πόνο, συμπτώματα κρυολογήματος και γρίπης, πονόλαιμο και πυρετό».

Στην ανακοίνωσή της Win Medica αναφέρεται σε αξιολόγηση του φαρμάκου σχετικά με τον οξύ αλλά και τον χρόνο πόνο, το ΙBUTOMOL απεδείχθη εξαιρετικά αποτελεσματικό, εμφανίζοντας υψηλό επίπεδο ικανοποίησης.

Ενδεικτικό είναι ότι στον οξύ οδοντικό μετεγχειρητικό πόνο, το IBUTOMOL επέδειξε:

  • Γρήγορη ανακούφιση από τον πόνο (επίτευξη αισθητής ανακούφισης σε 18 λεπτά)
  • Ανακούφιση που διαρκεί 9 ώρες
  • Επίτευξη υψηλού επιπέδου ικανοποίησης στα 9 από τα 10 άτομα που το χρησιμοποίησαν

Αναφορικά με την κυκλοφορία του νέου φαρμάκου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Win Medica, Μάριος Κοσμίδης τόνισε ότι:

«Στη Win Medica, στόχος μας είναι να επενδύουμε συνεχώς στην επιστημονική γνώση και σε υψηλής προστιθέμενης αξίας θεραπείες, που θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των ασθενών. Αυτό αποδεικνύεται και στο διευρυμένο μας χαρτοφυλάκιο με την εισαγωγή πρωτότυπων και καινοτόμων θεραπευτικών λύσεων, που απαντούν στις δύσκολες προκλήσεις της εποχής».

Η Win Medica ανακοίνωσε την κυκλοφορία στην

Tις τελευταίες 24 ώρες τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα του κορονοϊού που καταγράφηκαν στην χώρα μας είναι 4.108, εκ των οποίων 10 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 878.920 (ημερήσια μεταβολή +0.5%), εκ των οποίων 50.6% άνδρες.

Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 99 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.869 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Ημερήσια εξέλιξη της πανδημίας:

Η ημερήσια κατανομή των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων είναι η ακόλουθη (η γραμμή παριστάνει την συνολική, αθροιστική κατανομή των κρουσμάτων).

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 76, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 17.313 θάνατοι. Το 95.4% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 590 (60.8% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 65 έτη. To 83.4% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 490 (83.05%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 100 (16.95%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 3.438 ασθενείς.

Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 385 (ημερήσια μεταβολή -14.82%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 433 ασθενείς.

Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 38 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

Γεωγραφική διασπορά

Ο χάρτης αποτυπώνει τη γεωγραφική κατανομή των συνολικών κρουσμάτων COVID-19 (από την αρχή της επιδημίας) ανά Περιφερειακή Ενότητα της χώρας, με βάση την δηλωθείσα διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του ασθενούς, ή τη διεύθυνση προσωρινής διαμονής για τους τουρίστες και άλλους προσωρινά διαμένοντες στην Ελλάδα. Συμπεριλαμβάνονται τόσο κρούσματα με ιστορικό ταξιδίου (εισαγόμενα) όσο και κρούσματα με πιθανή εγχώρια μετάδοση.

Tις τελευταίες 24 ώρες τα νέα εργαστηριακά

Το Γ.Ν.Α. «Γ.ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ»  είναι ένα τριτοβάθμιο Νοσοκομείο στην Αθήνα, το οποίο διαθέτει τμήματα όλων των ιατρικών ειδικοτήτων, και είναι στελεχωμένο με άρτια καταρτισμένο ιατρικό, νοσηλευτικό, παραϊατρικό και διοικητικό προσωπικό, με τη συμβολή των οποίων παρέχονται  με υπευθυνότητα υψηλού επιπέδου ποιοτικές υπηρεσίες υγείας.

Η πορεία της λειτουργίας του Νοσοκομείου «Γενικό Κρατικό» διαγράφεται ιδιαίτερα σημαντική κατά το πέρασμα των χρόνων. Το 1958 εγκρίνεται ο «Οργανισμός Ενιαίου Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Αθηνών» σύμφωνα με το ΦΕΚ 76/16-5-58 με δυναμικότητα 350 κλινών.

Ο ρόλος του Νοσοκομείου είναι πρωταγωνιστικός και αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πόλους γύρω από τους οποίους διαρθρώνεται το Εθνικό Σύστημα με δυναμικότητα 710 κλινών.

Η αποστολή, ο ρόλος και η μεγάλη αποδοχή του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών «Γεώργιος Γεννηματάς» επιβραβεύονται από τους ίδιους τους ασθενείς, οι οποίοι επιλέγουν το Νοσοκομείο για την αντιμετώπιση των έκτακτων και τακτικών αναγκών της υγείας του. Το κύρος και η φήμη του Νοσοκομείου αποτελούν μια ακόμη ένδειξη για την επιτυχή τέλεση της αποστολής του.

Σήμερα  η επισκεψιμότητα του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) του  ΓΝΑ «Γ.Γεννηματάς» σύμφωνα με τα στοιχεία Esynet του Υπουργείου Υγείας ανέρχεται για το 2016 στα 101.130 άτομα γεγονός που το κατατάσσει πρώτο στο λεκανοπέδιο Αττικής.

Το Νοσοκομείο διαθέτοντας μονάδες και υπηρεσίες υγείας  εθνικής εμβέλειας εκτός των άλλων είναι:

  • Εθνικό Κέντρο Αναφοράς Μελανώματος
  • Εθνικό Κέντρο Αναφοράς Διαβήτη
  • Εθνικό Κέντρο Αναφοράς Λοιμώξεων και Ιστοσυμβατότητας όπου γίνεται  ο  προ -μεταμοσχευτικός έλεγχος υποψήφιων για μεταμόσχευση νεφρού  ασθενών από ζώντα  και μη ζώντα δότη  καθώς και η  ανοσολογική παρακολούθηση των  μεταμοσχευμένων ασθενών της Μονάδας Μεταμοσχεύσεων Νεφρού  (ΜΜΝ)  του Λαϊκού Νοσοκομείου  , της  ΜΜΝ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου  ΡΙΟ-Πατρών   και της ΜΜΝ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων  Επίσης ελέγχονται τα παιδιά  – υποψήφια για μεταμόσχευση νεφρού του Νοσοκομείου Παίδων  “Αγλαΐας Κυριακού” τα οποία μεταμοσχεύονται στη ΜΜΝ του  Ιπποκράτειου  Θεσσαλονίκης
  • Μέλος του Εθνικού Δικτύου Νοσοκομείων και Υπηρεσιών Προαγωγής Υγείας λειτουργώντας τα τελευταία 9 έτη το μοναδικό γραφείο Πρόληψης και Αγωγής Υγείας το οποίο σχεδιάζει και υλοποιεί προγράμματα πρόληψης και αγωγής υγείας τόσο για τους λήπτες υπηρεσιών υγείας του Νοσοκομείου μας καθώς και για λήπτες υπηρεσιών υγείας στην κοινότητα με συνεργασία με τοπικούς – κοινοτικούς φορείς.
  • Το Γ.Ν.Α. «Γ. Γεννηματάς» για τρίτη συνεχή χρονιά αποσπά διακρίσεις και βραβεία στον διαγωνισμό Healthcare Business Awards. Το έτος 2016 απέσπασε το αργυρό βραβείο για το Γραφείο Πρόληψης και Αγωγής Υγείας στην κατηγορία Καινοτόμο Τμήμα Νοσοκομείου και το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Αποτελεσματική Διοίκηση Κλινικής για την Α Ορθοπεδική Κλινική και το 2017 απέσπασε το αργυρό βραβείο για το Πρόγραμμα Πρόληψης και Αγωγής Υγείας για τον Καρκίνο του Δέρματος για το Γραφείο Πρόληψης και Αγωγής Υγείας και το Τμήμα της Πλαστικής Χειρουργικής και Κέντρο Αναφοράς Μελανώματος .
  • Επίσης, το έτος 2018 απέσπασε το χρυσό βραβείο για το Γραφείο Πρόληψης και Αγωγής Υγείας στην κατηγορία Καινοτόμο Τμήμα Νοσοκομείου και το Φαρμακευτικό τμήμα για τον εκσυγχρονισμό και εισαγωγή συστήματος ελέγχου και διαχείριση barcode. Το αργυρό βραβείο απέσπασε η Διεύθυνση Νοσηλευτικής Υπηρεσίας.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Διεύθυνση: Λεωφόρος Μεσογείων 154, Αθήνα 115 27
Τηλεφωνικό Κέντρο: 213 203 2000
Τηλεφωνικά Ραντεβού: 1535
Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών: 213 203 2461
Ιστοσελίδα: gna-gennimatas.gr

Το Γ.Ν.Α. «Γ.ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ»  είναι ένα τριτοβάθμιο Νοσοκομείο

Το «Λαϊκόν Νοσοκομείο Αθηνών» όπως ήταν το αρχικό όνομά του, είναι ένα νοσοκομείο που αποτελεί μια ξεχωριστή παρουσία, με δράση 70 περίπου χρόνων, στον αγώνα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων υγείας στη χώρα μας.

Με την υπουργική απόφαση 13/1-5/2/87 και με το Ν. 2519/97, άρθ. 18 (ΦΕΚ 165/21.8.97 τ.Α΄) για την αναμόρφωση του οργανισμού του Νοσοκομείου, το Νοσοκομείο απαρτίζεται από τέσσερεις υπηρεσίες:

α) Ιατρική
β) Νοσηλευτική
γ) Διοικητική
δ) Τεχνική

Στο Νοσοκομείο σήμερα λειτουργούν οι εξής Πανεπιστημιακές Κλινικές υπαγόμενες στους αντίστοιχους τομείς της Ιατρικής Υπηρεσίας:

Α΄ Παθολογική Κλινική
Α΄ Προπαιδευτική Παθολογική Κλινική
Κλινική Παθολογικής Φυσιολογίας
Α΄ Χειρουργική Κλινική
Β΄ Προπαιδευτική Χειρουργική Κλινική
Ουρολογική Κλινική
Αιματολογική Κλινική

Εκτός αυτών λειτουργούν επίσης και οι μη πανεπιστημιακές Κλινικές, Τμήματα, Μονάδες και Εργαστήρια:

  • ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ:

    1.    Καρδιολογική Κλινική
    2.    Νεφρολογική Κλινική
    3.    Αλλεργιολογικό Τμήμα
    4.    Τμήμα βρογχοσκοπήσεων και σπειρομετρίας
    5.    Μονάδα Εμφραγμάτων
    6.    Μονάδα Εντατικής Θεραπείας
    7.    Μονάδα Τεχνητού Νεφρού
    8.    Μονάδα Φορητής Περιτοναϊκής κάθαρσης

    • ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ:

    9.    Ορθοπαιδική Κλινική
    10.    Οφθαλμολογική Κλινική
    11.    Ωτορινολαρυγγολογική Κλινική
    12.    Γυναικολογική Κλινική
    13.    Αναισθησιολογικό Τμήμα
    14.    Κλινική Μεταμοσχεύσεων Νεφρού και Χειρουργικής Νεφροπαθών

  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ:

    15.    Μικροβιολογικό Τμήμα\
    16.    Αιματολογικό Τμήμα
    17.    Βιοχημικό Τμήμα
    18.    Τμήμα Πυρηνικής Ιατρικής
    19.    Ακτινοδιαγνωστικό Τμήμα
    20.    Κυτταρολογικό Τμήμα
    21.    Παθολογοανατομικό Τμήμα
    22.    Τμήμα Ανοσολογίας –ιστοσυμβατότητας
    23.    Φαρμακευτικό Τμήμα
    24.    Τμήμα Αιμοδοσίας

Στοιχεία Επικοινωνίας

Διεύθυνση: Αγ. Θωμά 17, Τ.Κ. 11527, Αθήνα
Τηλεφωνικό κέντρο: 213 206 0800
Email: poiotita.laikohospital@laiko.gr
Ιστοσελίδα: www.laiko.gr

Το «Λαϊκόν Νοσοκομείο Αθηνών» όπως ήταν το

Το Νοσοκομείο «Κοργιαλένειο-Μπενάκειο Ε.Ε.Σ» βρίσκεται στους Αμπελόκηπους, μια περιοχή όπου κατά την ίδρυση του αποτελούσε χώρο εγκατάστασης του προσφυγικού πληθυσμού του ελληνισμού του Πόντου και της Μικράς Ασίας.

To 1923 ανατέθηκε στον αρχιτέκτονα Αριστείδη Μπαλάνο η εκπόνηση προσχέδιου για την οικοδόμηση του νοσοκομείου. Η επίσημη τελετή αγιασμού κατά την κατάθεση του θεμελίου λίθου ανέγερσης του νοσοκομείου έγινε την 7η Απριλίου 1927. Η οικοδομική και τεχνική συγκρότηση του νοσοκομείου ολοκληρώθηκε σε 44 περίπου μήνες από γερμανική οικοδομική εταιρεία. Τα επίσημα εγκαίνεια έγιναν στις 23 Νοεμβρίου 1930. Η αρχιτεκτονική του Νοσοκομείου πληρούσε τις τελευταίες εξελίξεις και απαιτήσεις της νοσοκομειακής αρχιτεκτονικής της εποχής. Αρχικά λειτούργησαν 2 κλινικές, μία Χειρουργική και μία Παθολογική, καθώς και 4 εργαστήρια Μικροβιολογικό, Βιοχημική, Ακτινολογικό και Παθολογοανατομικό ενώ η αρχική δυναμικότητα ήταν 185 κλίνες.

Αργότερα, τις δεκαετίες του ‘50 και του ‘80, αυξάνεται η δυναμικότητα του λόγω των συνεχών κτιριακών επεκτάσεων. Η μορφή που έχει σήμερα το νοσοκομείο ολοκληρώθηκε το 1978, με την ανέγερση εννιαόροφης πτέρυγας.

Ταχυδρομική Διεύθυνση: Αθανασάκη 2,ΤΚ 11526 ,Αμπελόκηποι , ΑΘΗΝΑ

Τηλεφωνικό κέντρο: 213 2068000

https://korgialenio-benakio.gr/index.php

Το Νοσοκομείο «Κοργιαλένειο-Μπενάκειο Ε.Ε.Σ» βρίσκεται στους Αμπελόκηπους,