Connect with:
HomeStandard Blog Whole Post (Page 80)

Εγκαινιάστηκε απο τον Υπ. Υγείας της Κύπρου κ. Χατζηπαντέλα, η 3η χειρουργική αίθουσα στο Μακάρειο Νοσοκομείο Λευκωσίας που θα χρησιμοποιείται για τις ανάγκες θεραπείας των παιδιών με καρκίνο.

No alt text provided for this image

Εγκαινιάστηκε απο τον Υπ. Υγείας της Κύπρου

Αισθητική ιατρική και οι 10 καλύτερες εταιρείες αισθητικών προϊόντων στον Κόσμο

Η αγορά ιατρικής αισθητικής περιλαμβάνει προηγμένα προϊόντα και τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από εξειδικευμένους ιατρούς ή ειδικούς αισθητικής για τη βελτίωση της φυσικής εμφάνισης των ασθενών.Διάφορες επεμβατικές και μη επεμβατικές διαδικασίες έχουν σχεδιαστεί κυρίως για σημαντική βελτίωση και αισθητική αλλαγή στην εμφάνιση του ασθενούς και αυτές ορίζονται συλλογικά ως διαδικασίες ιατρικής αισθητικής. Επί του παρόντος, υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση αισθητικών παρεμβάσεων μεταξύ των millennials και της νεότερης γενιάς με την αυξανόμενη επιρροή των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, η οποία οδηγεί την ανάπτυξη στην αγορά προϊόντων ιατρικής αισθητικής.

Το 2018, η παγκόσμια αγορά ιατρικής αισθητικής εκτιμήθηκε στα 10,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή η αγορά αναμένεται να φθάσει τα 22,2 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025 αυξάνοντας με CAGR 11,5% κατά την περίοδο πρόβλεψης του 2019 έως το 2025.

  • ALLERGAN PLC

Η Allergan plc ιδρύθηκε το 1983 και εδρεύει στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας, ασχολείται κυρίως με την ανάπτυξη, κατασκευή και εμπορία μιας ολοκληρωμένης σειράς φαρμακευτικών προϊόντων, συσκευών, βιολογικών, χειρουργικών και αναγεννητικών φαρμάκων για ασθενείς σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία διαθέτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων που επικεντρώνονται κυρίως σε τέσσερις βασικούς θεραπευτικούς τομείς όπως η ιατρική αισθητική, η φροντίδα των ματιών, το κεντρικό νευρικό σύστημα και η γαστρεντερολογία.

Η εταιρεία λειτουργεί μέσω των τριών ξεχωριστών επιχειρηματικών τομέων της, δηλαδή, US Specialized Therapeutics, US General Medicine και International. Η εταιρεία προσφέρει τα προϊόντα της ιατρικής αισθητικής στο πλαίσιο της US Specialized Therapeutics. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο με ευρεία γεωγραφική παρουσία σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Ιρλανδία, η Βραζιλία, η Κόστα Ρίκα, το Βέλγιο και η Γαλλία μεταξύ άλλων.

  • ALMA LASERS

Ιδρύθηκε το 1980 και εδρεύει στο Ισραήλ, η Alma Lasers ασχολείται κυρίως με την παροχή ενεργειακών λύσεων για χειρουργικές, ιατρικές αισθητικές και αγορές ομορφιάς.

Η εταιρεία παρέχει τα προϊόντα της κυρίως για ιατρική αισθητική και χειρουργικές θεραπείες μέσω των τριών επιχειρηματικών τμημάτων της, δηλαδή, Minimally Invasive, Medical Aesthetics και Beauty Solutions. Μέσω της προσφοράς θεραπείας ιατρικής αισθητικής, η εταιρεία εξυπηρετεί τους πελάτες με τεχνολογίες ευρέος φάσματος και μεθόδους θεραπείας που χρησιμοποιούνται για την αποτρίχωση, την αναδιαμόρφωση του δέρματος, τις ουλές & τα σημάδια ακμής, την ακμή, την κυτταρίτιδα, το περίγραμμα σώματος, το περίγραμμα προσώπου και την αφαίρεση τατουάζ μεταξύ άλλων.

Μέσω των χειρουργικών προσφορών της, η εταιρεία εξυπηρετεί διάφορες αισθητικές ανάγκες ασθενών όπως σύσφιξη του δέρματος, λιποαναρρόφηση και μεταμόσχευση λίπους. Η εταιρεία έχει εκτεταμένη παγκόσμια παρουσία σε 80 χώρες παγκοσμίως.

Σεμινάριο Αισθητικής Προσώπου - Σώματος | RR Motion

  • ANIKA THERAPEUTICS, INC.

Ιδρύθηκε το 1983 και εδρεύει στη Μασαχουσέτη των ΗΠΑ. Η Anika Therapeutics, Inc. ασχολείται κυρίως με την ανάπτυξη, κατασκευή και εμπορία θεραπευτικών προϊόντων για τη διαχείριση του πόνου, την αναγέννηση των ιστών και την επούλωση πληγών. Η εταιρεία προσφέρει προϊόντα για διάφορους θεραπευτικούς τομείς όπως ορθοβιολογική, δερματική, χειρουργική και άλλα. Η εταιρεία αναπτύσσει όλα τα προϊόντα της με βάση την τεχνολογία Hyaluronic Acid (HA).

Μέσω της δερματικής της κατηγορίας προϊόντων, η εταιρεία προσφέρει προϊόντα για αγορά ιατρικής αισθητικής. Το προϊόν αισθητικής δερματολογίας της εταιρείας είναι δερματικό συμπλήρωμα βασισμένο σε χημικά τροποποιημένο και διασυνδεδεμένο ΗΑ. Η εταιρεία έχει ευρεία γεωγραφική παρουσία στις Η.Π.Α., στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες παγκοσμίως. Η εταιρεία λειτουργεί μέσω των δύο μεγάλων θυγατρικών της, όπως η Anika Securities Corp. (ΗΠΑ) και η Anika Therapeutics S.r.l. (Ιταλία).

  • CUTERA, INC.

Ιδρύθηκε το 1998 και εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Η Cutera, Inc. ασχολείται κυρίως με την παροχή αισθητικών συστημάτων με λέιζερ και ενέργειας για επαγγελματίες παγκοσμίως. Η εταιρεία ασχολείται με το σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την κατασκευή και την εμπορία πλατφορμών προϊόντων με βάση το φως και την ενέργεια για την παροχή αισθητικών θεραπειών στους ασθενείς. Η εταιρεία διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων που περιλαμβάνει συστήματα, αναλώσιμα και προϊόντα περιποίησης δέρματος.

Η εταιρεία έχει διαφοροποιημένη γεωγραφική παρουσία στις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, την Ασία, την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Προσφέρει εύχρηστα προϊόντα που επιτρέπουν στους γιατρούς και άλλους ασκούμενους να εκτελούν ασφαλείς και αποτελεσματικές αισθητικές διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένης της θεραπείας για το περίγραμμα του σώματος, την ανάπλαση και αναζωογόνηση του δέρματος, την αφαίρεση τατουάζ, την αφαίρεση καλοήθων βλαβών, αγγειακών παθήσεων, αφαίρεσης μύκητα των μαλλιών και νυχιών.

Επαγγέλματα Ομορφιάς (Νύχια, Αισθητική, Κομμωτική) - Alex Make Me Pretty

Μερικές από τις κύριες θυγατρικές των εταιρειών είναι οι CUTERA France, CUTERA GmbH (Ελβετία), CUTERA Pty. Limited (Αυστραλία), CUTERA SPRL (Βέλγιο), CUTERA GmbH (Γερμανία), CUTERA Japan, CUTERA Spain & Portugal και CUTERA Medical Ltd (ΗΒ).

  • CYNOSURE INC.

Ιδρύθηκε το 1991 και εδρεύει στη Μασαχουσέτη των Η.Π.Α., η Cynosure Inc. αναπτύσσει και εμπορεύεται συστήματα αισθητικής και ιατρικής θεραπείας με ενέργεια που χρησιμοποιούνται από τους ιατρούς και τους ιδιοκτήτες αισθητικών επιχειρήσεων για να προσφέρουν τις τελευταίες νέες θεραπείες στους ασθενείς. Η εταιρεία προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα συσκευών για ποικιλία αισθητικών θεραπειών, όπως αποτρίχωση, αναζωογόνηση του δέρματος, μείωση ουλών, γυναικολογική υγεία και περίγραμμα σώματος, μεταξύ άλλων.

Η εταιρεία έγινε πλήρως θυγατρική της Hologic, Inc. μετά την εξαγορά της το 2017. Η Hologic, Inc. εμπορεύεται τα προϊόντα της Cynosure Inc. μέσω του επιχειρηματικού τομέα της Ιατρικής Αισθητικής. Η εταιρεία έχει ευρεία γεωγραφική παρουσία στις Η.Π.Α., στην Ευρώπη και στην Ασία-Ειρηνικό.

  • EL.EN. S.P.A.

Ιδρύθηκε το 1981 και εδρεύει στη Φλωρεντία της Ιταλίας. Ελ. Ε.Ν. Η S.p.A. είναι παγκόσμιος παίκτης στον κόσμο των λέιζερ. Η εταιρεία ασχολείται με την παραγωγή, διανομή και πώληση συστημάτων λέιζερ. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να παράγει προηγμένες βιομηχανικές, ιατρικές και συντηρητικές λύσεις λέιζερ. El.En. Η S.p.A. ελέγχει τον όμιλο εταιρειών που δραστηριοποιούνται στις λύσεις συστήματος λέιζερ. Η εταιρεία λειτουργεί μέσω δύο μεγάλων επιχειρηματικών τομέων, δηλαδή, της ιατρικής και της βιομηχανίας. Η εταιρεία προσφέρει όλα τα προϊόντα ιατρικής αισθητικής μέσω του τομέα της ιατρικής.

Η εταιρεία έχει διαφοροποιημένη γεωγραφική παρουσία σε 15 χώρες σε όλο τον κόσμο. Έχει καθιερώσει το γεωγραφικό της αποτύπωμα στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Η Quanta και η Deka είναι οι δύο μεγάλες εταιρείες του ομίλου στην αγορά ιατρικής αισθητικής. Η εταιρεία διανέμει τα προϊόντα και τις λύσεις της μέσω των θυγατρικών της που υπάρχουν παγκοσμίως. Μερικές από τις κύριες θυγατρικές είναι οι DEKA MELA S.r.l (Ιταλία), DEKA Japan Co., DEKA S.a.r.l (Γαλλία), Quanta System S.p.A (Ιταλία), DEKA Medical Inc. (US) και Quanta Aesthetic Lasers USA LLC.

Cosmetic Medicine – Ιατρικό Κέντρο Βελονισμού

  • FOTONA D.O.O

Η Fotona D.O.O ιδρύθηκε το 1990 και εδρεύει στη Λιουμπλιάνα, Σολβενία και Τέξας στις Η.Π.Α. Η εταιρεία παρέχει ποικίλη γκάμα ιατρικών αισθητικών προϊόντων για διάφορες εφαρμογές, όπως λέιζερ σώματος και σύσφιξη του δέρματος. Αναθεώρηση ακμής, ονυχομυκητίαση, μόνιμη αποτρίχωση, βλάβη αναθεώρηση ουλής, απολέπιση του δέρματος, αφαίρεση τατουάζ και αγγειακές αλλοιώσεις μεταξύ άλλων.

Η εταιρεία έχει ευρεία γεωγραφική παρουσία με το ισχυρό δίκτυο διανομής της σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία κατασκευάζει προηγμένα συστήματα αισθητικής λέιζερ πολλαπλών εφαρμογών και το Q-switched single-pulse energy για την ιατρική αισθητική αγορά.

  • GALDERMA LABORATORIES, L.P.

Ιδρύθηκε το 1981 και εδρεύει στο Τέξας των ΗΠΑ, Galderma Laboratories, L.P. είναι μέρος της Nestlé που ασχολείται κυρίως με την ανάπτυξη, κατασκευή, πώληση και διανομή διαφόρων ιατρικών αισθητικών λύσεων.Η εταιρεία προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ιατρικών και καταναλωτικών σημάτων υγείας του δέρματος μέσω τριών επιχειρηματικών τομέων. Δηλαδή, Συνταγογραφούμενα, Αισθητική και για καταναλωτές.

Η εταιρεία παρέχει καινοτόμες επιστημονικές λύσεις και προϊόντα αναγνωρισμένων εμπορικών σημάτων για παρόχους υγειονομικής περίθαλψης και καταναλωτές. Η εταιρεία διαθέτει 6 μονάδες παραγωγής σε όλο τον κόσμο στη Γερμανία, τον Καναδά, τη Σουηδία, τη Βραζιλία, τη Γαλλία και την Κίνα. Οι προσφορές ιατρικών αισθητικών προϊόντων της εταιρείας διανέμονται σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.

  • MENTOR WORLDWIDE LLC

Η Mentor Worldwide LLC ιδρύθηκε το 1969 και εδρεύει στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ. Είναι κατασκευαστής και προμηθευτής ιατρικών λύσεων που χρησιμοποιούνται για αισθητικούς σκοπούς. Η εταιρεία αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται διάφορα καινοτόμα προϊόντα επιστημονικής και κλινικής βάσης που χρησιμοποιούνται στην αγορά ιατρικής αισθητικής. Η εταιρεία παρέχει κυρίως αισθητικές λύσεις που χρησιμοποιούνται για την αύξηση του μαστού και την αναθεώρηση του μαστού.

Τα εμφυτεύματα μαστού MENTOR MemoryGel, εμφυτεύματα μαστού MENTOR MemoryShape και εμφυτεύματα στήθους γεμάτα αλατούχο διάλυμα MENTOR είναι τα κύρια επώνυμα προϊόντα που κατασκευάζονται από την εταιρεία και διανέμονται σε όλο τον κόσμο για την εξυπηρέτηση των αναγκών των επαγγελματιών υγείας και των ασθενών.Η εταιρεία διαθέτει μονάδες έρευνας και ανάπτυξης στις ΗΠΑ και τις Κάτω Χώρες. Η Mentor είναι μία από τις μεγαλύτερες θυγατρικές της Johnson & Johnson Services, Inc. (Η.Π.Α.).

  • MERZ AESTHETICS

Ιδρύθηκε το 1908 και εδρεύει στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας. Η εταιρεία εξυπηρετεί όλους τους πελάτες της με καινοτόμα και αξιόπιστα αισθητικά προϊόντα. Η εταιρεία με τις μοναδικές και ισορροπημένες προσφορές προϊόντων της προσφέρει εξατομικευμένα και φυσικά αποτελέσματα στους πελάτες της.

Οι προσφορές προϊόντων της εταιρείας για αισθητική περιλαμβάνουν νευροτοξίνη αλλαντίασης, δερματικά πληρωτικά, συσκευή σύσφιξης και ανύψωσης του δέρματος και μια επαναστατική θεραπεία της κυτταρίτιδας μεταξύ άλλων.

Η εταιρεία έχει τη διαφοροποιημένη γεωγραφική της παρουσία στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, την Ασία-Ειρηνικό, τη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.

Αισθητική ιατρική και οι 10 καλύτερες εταιρείες

Τις δράσεις τις οποίες θέτει στην υπηρεσία των πολιτών παρουσιάζει για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό το Εθνικό Δίκτυο Ιατρικής Ακριβείας στη βάση των Νευροεκφυλιστικών Νοσημάτων (ΕΔΙΑΝ). Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 31 Μαρτίου 2022 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και το κοινό θα έχει την ευκαιρία να την παρακολουθήσει είτε δια ζώσης είτε διαδικτυακά, κατόπιν εγγραφής.

Το ΕΔΙΑΝ, μία πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, υπό την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Καινοτομίας, καθιστά τη χώρα συνδιαμορφωτή της ιατρικής του μέλλοντος προς όφελος της κοινωνίας και της δημόσιας υγείας. Το Δίκτυο ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2020, ως μία συντονισμένη προσπάθεια του εγχώριου ερευνητικού και ακαδημαϊκού οικοσυστήματος για την αντιμετώπιση των υγειονομικών προκλήσεων των καιρών και δη της ραγδαίας αύξησης των νευροεκφυλιστικών ασθενειών (νόσος Πάρκινσον, Πολλαπλή Σκλήρυνση, νόσος Αλτσχάιμερ και άλλες μορφές άνοιας), με αρχική χρηματοδότηση 2,2 εκ. €, συντονιστή τον Πρόεδρο του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας και Καθηγητή της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης, Νεκτάριο Ταβερναράκη και συν-συντονιστή, τον Καθηγητή της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Λεωνίδα Στεφανή.

Στην εκδήλωση θα απευθύνουν χαιρετισμό ο Υφυπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Δρ. Χρίστος Δήμας, ο Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας, Καθηγητής Αθανάσιος Κυριαζής και εκπρόσωποι συλλόγων ασθενών, ενώ ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου Johns Hopkins των ΗΠΑ, Κωνσταντίνος Λυκέτσος, θα δώσει ομιλία με τίτλο «Η ιατρική ακριβείας στην προαγωγή θεραπευτικών προσεγγίσεων για τη νόσο Αλτσχάιμερ και σχετικές παθήσεις». Θα συμμετάσχουν, επίσης, εκπρόσωποι από όλους τους φορείς του ΕΔΙΑΝ: Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ελληνικό Ινστιτούτο Παστέρ, Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών, Ερευνητικό Κέντρο Βιοϊατρικών Επιστημών «Αλέξανδρος Φλέμιγκ», Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Κρήτης και Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, θα πραγματοποιηθούν εκλαϊκευμένες ομιλίες σχετικά με τις δράσεις του Δικτύου, όπως έχουν διαμορφωθεί βάσει των εξής στόχων του:

  • Την ίδρυση Εθνικού Μητρώου Νευροεκφυλιστικών Νόσων
  • Τη δημιουργία Τράπεζας Βιολογικού Υλικού Νευροεκφυλιστικών Νόσων
  • Τη βιοχημική και μοριακή ανάλυση βιολογικού υλικού
  • Τη διάθεση δωρεάν γενετικών ελέγχων με σκοπό την πρώιμη-προκλινική διάγνωση
  • Την εξέλιξη της βιοπληροφορικής
  • Την ανάπτυξη κυτταρικών και ζωικών μοντέλων, καθώς και καινούργιων βιολογικών δεικτών
  • Την αξιοποίηση των ερευνητικών αποτελεσμάτων προς όφελος της Δημόσιας Υγείας

Στην Ελλάδα οι νευροεκφυλιστικές ασθένειες τείνουν να λάβουν διαστάσεις επιδημίας, καθώς αφορούν δεκάδες χιλιάδες πάσχοντες, αριθμός ο οποίος προβλέπεται να υπερτριπλασιαστεί στις επόμενες δεκαετίες. Με αυτά τα δεδομένα, η συμβολή του ΕΔΙΑΝ, μέσω της αξιοποίησης της έρευνας και της δημιουργίας πολύτιμης τεχνογνωσίας και πρωτοποριακών υποδομών, κρίνεται καίρια και καταλυτική, με πολλαπλά οφέλη, τόσο για τους πάσχοντες όσο και για το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Για τον μεμονωμένο ασθενή η πρώιμη διάγνωση και η εξατομικευμένη θεραπεία συνεπάγονται αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της νόσου και βελτίωση της ποιότητας ζωής.

Για το σύστημα υγείας οι νέες δυνατότητες για ορθολογικό σχεδιασμό της αντιμετώπισης των ασθενών οδηγούν σε οικονομία κλίμακας, με περιστολή περιττών δαπανών. Στην εκδήλωση θα γίνει μία αποτίμηση των δράσεων του Δικτύου και θα τεθούν οι στόχοι και οι προκλήσεις του μέλλοντος, με επίκεντρο τον άνθρωπο και τις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες ζωής στις σύγχρονες κοινωνίες.

Τις δράσεις τις οποίες θέτει στην υπηρεσία

Με τη συμμετοχή έγκριτων ομιλητών από την ακαδημαϊκή και ιατρική κοινότητα, καθώς και στελεχών της φαρμακευτικής αγοράς, ολοκληρώθηκαν, την Κυριακή 13 Μαρτίου, οι εργασίες της διαδικτυακής 9ης Επαγγελματικής Διημερίδας του ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης.

Τις πολύ ενδιαφέρουσες και επίκαιρες ομιλίες που ενθουσίασαν το κοινό παρακολούθησε πλήθος φαρμακοποιών, ιατρών, στελεχών της φαρμακευτικής αγοράς και φοιτητών της Φαρμακευτικής.

Χαιρετισμούς απηύθυναν ο κ. Απόστολος Βαλτάς, πρόεδρος Δ.Σ. Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου, ο κ. Βασίλης Μπιρλιράκης, πρόεδρος ΟΣΦΕ, και ο κ. Διονύσιος Ευγενίδης, πρόεδρος Δ.Σ. Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, αντιπρόεδρος Δ.Σ. ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης.

Στον χαιρετισμό του ο κ. Βαλτάς τόνισε πως «οι συνεταιρισμοί στην κρίση των μνημονίων ήταν δίπλα στα φαρμακεία. Τώρα που πέρασαν τα δύσκολα χρόνια και εμείς πρέπει να στηρίξουμε τους συνεταιρισμούς. Δίνουν αγώνα όχι επιβίωσης αλλά και εκσυγχρονσμού. Οι δηλώσεις του υπουργού Υγείας ότι θα μειωθούν κι άλλο οι τιμές των φαρμάκων, θα πρέπει να μας βοηθήσουν, και τους συνεταιριστές αλλά και εμάς τους συνδικαλιστές, να καταλάβουμε γιατί πρέπει να πάμε σε άλλη γραμμή πλεύσης στα φαρμακεία».

«Δύο χρόνια της πανδημίας το δίκτυο των 10.500 σημείων που είναι τα φαρμακεία σε όλη τη χώρα απέδειξαν ότι και κατηρτισμένοι είμαστε και εξειδικευμένοι είμαστε και εκσυγχρονισμένοι είμαστε, και μπορούμε να στηρίξουμε συστήματα και δομές υγείας. Η παροχή υπηρεσίας απαιτεί μία άλλη κουλτούρα που θα τη διαχωρίζει από τη λογική της πώλησης. Είναι κάτι διαφορετικό που επιβεβαιώνει τον επιστημονικό μας ρόλο», κατέληξε ο κ. πρόεδρος του ΠΦΣ.

Κατά τη διάρκεια των ομιλιών αναπτύχθηκαν και παρουσιάστηκαν τα παρακάτω:

Ενότητα Ι: «Η προσφορά του φαρμακείου στη διαχείριση και αντιμετώπιση της πανδημίας»

Η ενότητα ξεκίνησε με την ομότιτλη ομιλία του προέδρου του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, μέλους της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για την πανδημία, κ. Αθανάσιου Εξαδάκτυλου, τον οποίο και προλόγισε ο κ. Διονύσιος Ευγενίδης, πρόεδρος Δ.Σ. Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, αντιπρόεδρος Δ.Σ. ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Εξαδάκτυλος αναφέρθηκε εκτενώς σε όσες προκλήσεις και νέες ανάγκες είχαν να αντιμετωπίσουν οι επιστήμονες υγείας λόγω της πανδημίας, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά και στην ουσιαστική προσφορά των φαρμακοποιών στη διαχείρισή της.

Πιο συγκεκριμένα, ανέφερε πως τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης αποδείχθηκαν ανεπαρκή, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης βρέθηκαν σε πολλές περιπτώσεις να παίζουν έναν αντίθετο ρόλο από αυτόν τον οποίο θα αναμέναμε και έμενε ως αποκλειστικό σημείο αναφοράς οι συμβουλές εμπιστοσύνης. Κύριοι πόλοι για τις συμβουλές εμπιστοσύνης ήταν το ιατρείο και το φαρμακείο, που απέτρεψαν τους ασθενείς από τη χωρίς λόγο κατανάλωση σκευασμάτων.

Στη φάση που η χώρα ξεκίνησε τα μαζικά τεστ «Εκεί τα φαρμακεία έπαιξαν έναν διπλό ρόλο.  Διένεμαν δωρεάν τα self tests στους δικαιούχους, κάτι το οποίο θα ήταν πάρα πολύ δύσκολο να το κάνει κάποια άλλη αλυσίδα».

Σε ό,τι αφορά τον εμβολιασμό, ο κ. Εξαδάκτυλος ανέφερε πως «γνωρίζουμε όλοι ότι εκατομμύρια ραντεβού συμπολιτών μας έχουν κλειστεί από τους φαρμακοποιούς, πολύ περισσότερα από ό,τι από τα ΚΕΠ. Οι παροτρύνσεις προς εμβολιασμό από τα ελληνικά φαρμακεία συνέβαλλαν στη διενέργεια πολλών εμβολιασμών».

Και τόνισε ότι «Το φαρμακείο έχει άλλη δυνατότητα και άλλη διείσδυση στην ελληνική κοινωνία. Το μεγάλο πλεονέκτημα όμως του ελληνικού φαρμακείου είναι ο Έλληνας φαρμακοποιός, ο οποίος έχει την απόλυτη ευθύνη για να δημιουργήσει τη σχέση εμπιστοσύνης που χρειάζεται με τους ανθρώπους που εμπιστεύονται τις υπηρεσίες του και την επιστημονική του γνώση και κατάρτιση την οποία την προσφέρει ανά πάσα ώρα και στιγμή καθώς τις περισσότερες από τις ώρες λειτουργίας του φαρμακείου είναι παρών».

Στη συνέχεια τον λόγο για τον συντονισμό των ομιλιών έλαβε ο κ. Σπύρος Νικολαΐδης, γενικός γραμματέας Δ.Σ. Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης

Κυβερνο-Βιοασφάλεια και αναδυόμενες παγκόσμιες απειλές ως νέες προκλήσεις για τα φαρμακεία

Μιλώντας για το φαρμακείο στις παγκόσμιες απειλές, ο κ. Αθανάσιος Μποζίνης, διεθνολόγος – οικονομολόγος, επίκουρος καθηγητής «Παγκόσμιας Πολιτικής Οικονομίας και Νέων Τεχνολογιών – Βιοασφάλειας» στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, επισήμανε ότι πρέπει:

  • να δημιουργηθούν νέες στρατηγικές προσαρμογής στη νέα Ψηφιακή Εποχή (κυβερνοεπιθέσεις, προσωπικά ιατρικά δεδομένα και βιομετρικά δεδομένα),
  • να βελτιωθεί η διαδικασία λήψης αποφάσεων όταν υπάρχει μια έκτακτη κρίση,
  • να δημιουργηθούν στρατηγικές πρόσβασης στο παγκόσμιο εμπόριο και την παγκόσμια βιοτεχνολογία,
  • να υπάρχει άμεση συνεργασία με κέντρα έρευνας και τεχνολογίας και
  • να τοποθετηθούν τα φαρμακεία ως κύρια δομή στις στρατηγικές ιατρικής των καταστροφών.

«COVID 19 και Ξηροφθαλμία»

Στις λειτουργίες της δακρυϊκής στοιβάδας αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο κ. Δημήτριος Μικρόπουλος, χειρουργός οφθαλμίατρος, διδάκτορας ΑΠΘ. Πιο συγκεκριμένα:

  • Συμβάλλει στον σχηματισμό λείας διαθλαστικής επιφάνειας, που προσφέρει καλύτερη οπτική λειτουργία.
  • Συμβάλλει στη διατήρηση της οφθαλμικής επιφάνειας, ώστε να αποφευχθεί τυχόν αίσθηση δυσφορίας.
  • Λειτουργεί ως ασπίδα ασφαλείας για φλεγμονώδεις και περιβαλλοντικούς παράγοντες.
  • Συμβάλλει στην υγιή λειτουργία των επιθηλιακών κυττάρων.

Ο καύσος, ο κνησμός, το αίσθημα ξένου σώματος, η ξηρότητα, η φωτοφοβία, τα βαριά βλέφαρα και η κόπωση είναι συμπτώματα ξηροφθαλμίας και, σε αυτές τις περιπτώσεις, υπάρχει ανάγκη για υποκατάστατα δακρύων που σταθεροποιούν τη δακρυϊκή στοιβάδα.

Ο κ. Θανάσης Λουτριώτης, medical advisor ELPEN, επισήμανε πως ο πόνος είναι μια πολυπαραγοντική κατάσταση. Μπορεί να εξαρτάται από το φύλο, τη φυλή, την ηλικία, την εθνικότητα, το κοινωνικο-οικονομικό προφίλ, τη συναισθηματική κατάσταση, τους γονιδιακούς παράγοντες και την πρότερη εμπειρία.

Αναφερόμενος στα αναλγητικά, επισήμανε πως «κανένα αναλγητικό δεν μπορεί να χαρακτηριστεί τέλειο και κανένα δεν προορίζεται για όλα τα είδη του πόνου. Κάθε αναλγητικός παράγοντας παρουσιάζει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Το κλινικό αποτέλεσμα μιας αναλγητικής θεραπείας ίσως θα μπορούσε να βελτιωθεί με έναν συνδυασμό αναλγητικών. Η βασική λογική πίσω από την ανάπτυξη συνδυασμών αναλγητικών είναι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας και η επίτευξη χαμηλής τοξικότητας.

ΟΦΕΤ: Εξελίξεις και καινοτόμες προτάσεις του Ομίλου για τη σύγχρονη φαρμακευτική φροντίδα

Σε μια ολοκληρωμένη σειρά συμπληρωμάτων διατροφής από τη Unipharma αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, κατά τη διάρκεια της ομιλίας της η κα Αγγελική Ζακούλα, pharmacist, MSc, product manager OTC / Medico-Marketing Specialist.

Ενότητα ΙΙ: «Νέες τάσεις σε φαρμακευτική φροντίδα και υπηρεσίες: διαχείριση χρόνου, χώρου και γνώσεων»

Τη δεύτερη ενότητα συντόνισαν οι κ.κ. Σπύρος Νικολαΐδης, γενικός γραμματέας του Δ.Σ. του Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, Αργύρης Αργυρόπουλος, μέλος Εποπτικού Συμβουλίου Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, και Σιδερής Γρηγοριάδης, μέλος Δ.Σ. Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης

«2 χρόνια πανδημία: Η επόμενη μέρα για το Φαρμακείο»

Ο κ. Αλέξανδρος Δεληκούρας, σύμβουλος επιχειρήσεων PhDMBA, αναφέρθηκε στο φαρμακείο κατά τη διάρκεια της πανδημίας εστιάζοντας στην επόμενη μέρα και τις προτεραιότητες που πρέπει να θέσουν οι φαρμακοποιοί. Πιο συγκεκριμένα:

  • Η χρηματοοικονομική «υγεία» της επιχείρησης (κερδοφορία και ρευστότητα)
  • Ο ψηφιακός μετασχηματισμός
  • Η βιώσιμη ανάπτυξη
  • Οι νέες υπηρεσίες

Βασική προτεραιότητα όμως, όπως επισήμανε ο κ. Δεληκούρας, αποτελεί το ανθρώπινο δυναμικό που αποδείχτηκε ότι είναι η «καρδιά» του φαρμακείου, όπως και κάθε επιχείρησης. Σε αυτό πρέπει να επενδύσει το φαρμακείο, τόσο χρήματα όσο και χρόνο, για να χτίσει μια καλή ομάδα και να την οργανώσει. Το σημαντικό είναι να γίνεται αξιολόγηση της ομάδας και παράλληλα ανταμοιβή της.

Συμπερασματικά, το φαρμακείο πρέπει να είναι μια σύγχρονη, εξελισσόμενη επιχείρηση που θα έχει σύγχρονη επιχειρηματική σκέψη.

«Marketing Back to Basics (Case Studies για Φαρμακοποιούς)»

H κα Ντανιέλα Μάλο, Marketing manager ΒΙΑΝΑΕ, πρόεδρος Ελληνικής Εταιρίας Φαρμακευτικού Management (ΕΕΦαΜ), M.Sc. Marketing and Communication with New Technologies, επισήμανε πωςτο Marketing έχει εξελιχθεί πολύ τα τελευταία χρόνια και αναφέρθηκε στα 4Ps: Product, Place, Price και Promotion.

Η κα Μάλο επισήμανε ότι ανάλογα με τον κύκλο ζωής που βρίσκεται ένα προϊόν ή ένα brand καθορίζεται η στρατηγική marketing και οι ενέργειες. Επιπλέον, πρέπει να γίνεται αξιολόγηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου είτε με την εισαγωγή νέων προϊόντων/κωδικών, είτε με την αναζωογόνηση προϊόντων, είτε με την κατάργηση προϊόντων.

Σε ό,τι αφορά τις φαρμακαποθήκες, τόνισε πως «η σημασία του ρόλου τους αναδεικνύεται από τη δυνατότητά τους να λειτουργούν ως έμμεσος «χρηματοδότης» κεφαλαίου κίνησης των φαρμακείων, μέσω της διατήρησης αποθεμάτων και της πιστωτικής πολιτικής που ακολουθούν».

«Long Covid Syndrome»

Αναφερόμενος στο «Long Covid Syndrome», ο κ. Συμεών Μεταλλίδης, αναπληρωτής καθηγητής Παθολογίας – Λοιμωξιολογίας ΑΠΘ, υπεύθυνος του κέντρου αναφοράς για τον κορονοϊό στο ΑΧΕΠΑ, επισήμανε πως «Είναι ένας ορισμός που έχει χρησιμοποιηθεί για να περιγράψει σημεία και συμπτώματα τα οποία συνεχίζουν να υφίστανται ή να αναπτύσσονται μετά την οξεία λοίμωξη από covid. Περιλαμβάνει είτε συνεχόμενα συμπτώματα, είτε post covid σύνδρομο».

Διευκρίνισε δε ότι:

  • Οξεία λοίμωξη είναι σημεία και συμπτώματα τα οποία διαρκούν μέχρι 4 εβδομάδες.
  • Συνεχόμενα συμπτώματα covid-19 είναι αυτά που διαρκούν από 4 έως 12 εβδομάδες.
  • Post covid σύνδρομο είναι αυτά που αναπτύσσονται ή και συνεχίζουν για έως περισσότερες από 12 εβδομάδες και δεν μπορούν να εξηγηθούν από μια εναλλακτική διάγνωση.

Όλα τα παραπάνω περιλαμβάνονται στο σύνδρομο που ονομάζουμε longcovid. Η εκτενής ομιλία του κ. Μεταλλίδη προκάλεσε μεγάλο επιστημονικό ενδιαφέρον στο κοινό.

Η πρώτη μέρα των εργασιών έκλεισε με την παρουσίαση των καινοτομιών του ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης από τους κ.κ. Λάζαρο Φαρσάκη, πρόεδρο Δ.Σ. του Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, και Σπύρο Νικολαΐδη, γενικό γραμματέα Δ.Σ. Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης. Όπως ανέφεραν, το νέο εταιρικό video με τίτλο «Δύναμη Συνεργασίας» επιθυμεί να επανασυστήσει τον ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης του σήμερα ως μια από τις πιο σύγχρονες φαρμακαποθήκες στην Ευρώπη, μια από τις 50 μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, έναν πρωτοπόρο συνεταιρισμό φαρμακοποιών που εξελίσσεται συνεχώς. Παράλληλα, το video επιθυμεί να επικεντρωθεί στον πυρήνα και στην αλήθεια του Συνεταιρισμού που δεν είναι άλλη από τη δύναμη της συνεργασίας.

Και τόνισαν πως «Η ισχύς εν τη ενώσει είναι στο DNA του ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, ενός συνεταιρισμού από τους φαρμακοποιούς για τους φαρμακοποιούς, με ξεκάθαρο στόχο τη βελτίωση της κοινωνικής θέσης και της ποιότητας ζωής τους και την εξύψωση του φαρμακευτικού λειτουργήματος».

Στη συνέχεια, οι κ.κ. Φαρσάκης και Νικολαΐδης παρουσίασαν το “SYFA Upgrade Status Update” και το πλάνο αναβάθμισης (upgrades) σε όλα τα επίπεδα:

  • Management upgrade (νέο οργανόγραμμα, νέο μοντέλο διοίκησης, νέο πλάνο επιχειρησιακής συνέχειας)
  • Infrastructure update (νέο πλάνο αναβάθμισης υποδομών)
  • Quality upgrade (νέες πιστοποιήσεις και πρωτόκολλα ασφαλείας, μέτρα διαχείρισης Covid-19)
  • Procurement upgade (νέες συνεργασίες, διεύρυνση κωδικολογίου, αυτοματοποίηση παραγγελιών)
  • Commercial upgrade (νέα στρατηγική Ιδιωτικής ετικέτας Συνεταιρισμού, νέες κατηγορίες, νέοι κωδικοί, ανανέωση συσκευασιών, αναβάθμιση υπηρεσιών Hotspot και Category Management)
  • Logistics upgrade (συνεργασίες σε νέους νομούς, νέα δρομολόγια)
  • CustomerServiceUpgrade (ιχνηλασιμότητα παραγγελιών, αναβάθμιση eOrder)
  • ΗumanRerourcesUpgrade (εσωτερική επιθεώρηση, εκπαιδεύσεις προσωπικού)
  • Marketing Upgrade (νέαεταιρικήταυτότητα, νέαστρατηγική CRM, ενέργειες digital marketing,  event marketing, internal marketing, πλάνοΕΚΕ)

Ενότητα ΙΙΙ: «Προκλήσεις για το φαρμακείο του μέλλοντος»

Τη δεύτερη ενότητα συντόνισαν οι κ.κ. Σπύρος Νικολαΐδης, γενικός γραμματέας Δ.Σ. Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, Αλεξάνδρα Μαρτσικάλη, μέλος Δ.Σ. Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, και Θεόδωρος Βαλαρούτσος, προϊστάμενος εποπτικού συμβουλίου Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης.

«Τα φαρμακεία στην ψηφιακή εποχή: σύγχρονα digital εργαλεία»

Τις εργασίες της ημέρας ξεκίνησαν με την ομιλία της κ. Ειρήνης Μπούχλια, Managing director, MMS ADVERTISING, η οποία αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο φαρμακείο στην ψηφιακή εποχή και στα σύγχρονα digital εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει. Πιο συγκεκριμένα, ανέπτυξε την ψηφιακή προώθηση μέσα από

  • ηλεκτρονικό κατάστημα – e-shop: τα πλεονεκτήματα είναι η αύξηση των εσόδων, η ραγδαία διεύρυνση του πελατολογίου, η 24ωρη ενεργή παρουσία, η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με το κοινό.
  • Blog: συμπληρώνει την παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βελτιώνει το SEO της ιστοσελίδας και βελτιώνει τη σχέση με τους πελάτες
  • Social media: Τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Instagram αποτελούν ιδανικά εργαλεία για τη δημιουργία μιας σταθερά πιστής κοινότητας πελατών και δυνητικών πελατών/ακολούθων του φαρμακείου.
  • Email marketing: στους βασικούς κανόνες του είναι ο νόμιμος τρόπος απόκτησης της διεύθυνσης email του κάθε παραλήπτη, η δυνατότητα του παραλήπτη να σταματήσει να λαμβάνει τα διαφημιστικά email όποτε το θελήσει και η ευκολία εγγραφής.
  • Newsletter: άμεση μετάδοση των πληροφοριών στον παραλήπτη και εξοικονόμηση χρόνου, καθώς υπάρχει η δυνατότητα αποστολής ταυτόχρονα σε πολλούς παραλήπτες.

Ο Φαρμακοποιός αποτελεσματικός Μάνατζερ που φλερτάρει με Ηγέτη. Ο δεκάλογος που υπερνικά τον μονόλογο

Ο κ. Πάνος Αλμυράντης, γενικός διευθυντής του Grand Hyatt Athens και αντιπρόεδρος του European Hotel Managers Association, αναφέρθηκε εκτενώς, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, στον δεκάλογο που υπερνικά τον μονόλογο, αναπτύσσοντας την αυτοπεποίθηση, την ανοχή-αποδοχή, την αυτογνωσία, την αφοσίωση, την ανθεκτικότητα, την ελευθερία, τον εκνευρισμό, την υπομονή, την εκπαίδευση και το πώς αυτά τα στοιχεία επηρεάζουν τόσο τον καθένα ξεχωριστά όσο και την ομάδα στην οποία δραστηριοποιείται και εξελίσσεται. Προτάσεις «κλειδιά»:

  • «Μην είσαι αρνητικός»
  • «Μην παραμένεις κολλημένος σε αυτά που δεν κάνεις καλά».
  • «Ξεδίπλωσε τα δυνατά σου σημεία»
  • «Ενίσχυσε τις γνώσεις και τις δεξιότητές σου»
  • «Βάλε Στόχους»
  • «Μάθε να ακούς»

«Προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας»

Στην ομιλία του ο κ. Γιώργος Καλπακίδης, διευθυντής Ιδιωτικής Ετικέτας Ελλάδος της FARCOM, έκανε μία συνοπτική παρουσίαση της εταιρείας Farcom Α.Ε., αναφέρθηκε στην πορεία και τις τάσεις των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας, και ανέπτυξε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες τους.

Συμπερασματικά ανέφερε ότι:

  • Σημαντικό μερίδιο πώλησης καλλυντικών προϊόντων υπάρχει μέσω του καναλιού του φαρμακείου.
  • Πρέπει να γίνει εκμετάλλευση της συγκυρίας του covid για να διατηρηθεί και να αναπτυχθεί περισσότερο το φαρμακείο ως βασικό σημείο πώλησης καλλυντικών.
  • Το σημαντικότερο πλεονέκτημα είναι η εκμετάλλευση και ανάδειξη του expertise και της προστιθέμενης αξίας του φαρμακοποιού στην πώληση των καλλυντικών προϊόντων.
  • Υπάρχουν σημαντικά πλεονεκτήματα από την ανάπτυξη καλλυντικών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Είναι μια τάση η οποία θα αναδειχθεί τα επόμενα χρόνια, αλλά χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή σε όλες τις απαιτούμενες παραμέτρους για την ανάπτυξη καλλυντικών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Σύστημα διαχείρισης ατοπικού δέρματος

«Η χρόνια Ατοπική Δερματίτιδα είναι συνδυασμός αλληλεπιδράσεων διαφόρων παραγόντων όπως: διαταραγμένη λειτουργία δερματικού φραγμού, ανοσολογικοί παράγοντες, περιβαλλοντικοί παράγοντες και γενετική προδιάθεση» επισήμανε η κα Αλίκη Ζέρβα, υπεύθυνη Ιατρικών Υποθέσεων, Consumer Health, Bayer Hellas. Μιλώντας για την ολιστική προσέγγιση του ατοπικού δέρματος, αναφέρθηκε σε συγκεκριμένα προιόντα.

Ο πόνος αποτελεί την κυριότερη αιτία ζήτησης υπηρεσιών υγείας και αυτοθεραπείας. Ο ρόλος του φαρμακοποιού στην αντιμετώπιση του πόνου είναι κομβικός λόγω της ευκολότερης, ταχύτερης και οικονομικότερης πρόσβασης. Τα αντιφλεγμονώδη μαζί με την παρακεταμόλη αποτελούν τα συχνότερα χορηγούμενα φάρμακα από τον πάγκο του φαρμακείου. Αποτελούν μια ετερογενή ομάδα φαρμάκων με παρόμοια αποτελεσματικότητα. Παρόλη την αδιαμφισβήτητη αποτελεσματικότητά τους, τα αντιφλεγμονώδη μπορεί να παρουσιάσουν σοβαρές ανεπιθύμητες ενέργειες (γαστρεντερικές, νεφρικές, καρδιαγγειακές, ηπατικές κ.τ.λ.) ή/και αλληλεπιδράσεις με άλλα φάρμακα (αντιαιμοπεταλιακά, αντιπηκτικά, κορτιζόνη) που λαμβάνει ο ασθενής.

Στην ομιλία του κ. Δημήτριου Αποστολίδη, ειδικού παθολόγου Msc δόθηκαν σαφείς και συγκεκριμένες οδηγίες και συστάσεις χορήγησης και αποφυγής χορήγησης των αντιφλεγμονωδών φαρμάκων σε διάφορες κατηγορίες ασθενών.

Στρογγυλό τραπέζι «Οι Συνεταιρισμοί Φαρμακοποιών μπροστά στη “νέα κανονικότητα” των φαρμακείων»

Οι εργασίες της διημερίδας έκλεισαν με το στρογγυλό τραπέζι «Οι Συνεταιρισμοί Φαρμακοποιών μπροστά στη “νέα κανονικότητα” των φαρμακείων», στο οποίο συμμετείχαν οι κ.κ. Λάζαρος Φαρσάκης, πρόεδρος Δ.Σ. του Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, Σπύρος Νικολαΐδης, γενικός γραμματέας Δ.Σ. του Ομίλου Επιχειρήσεων ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, και Θανάσης Μουχτής, γενικός διευθυντής Ομίλου ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ. Κατά τη διάρκειά του, επισήμαναν την ανάγκη συνεργειών μέσα στο σύγχρονο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί μετά την πανδημία και την προοπτική ενίσχυσης ενός μετώπου συνεργασίας τους.

Ο κ. Θανάσης Μουχτής στην ομιλία του έκανε λόγο για επιστροφή στο δόγμα της αυτάρκειας για την κάθε χώρα – το φαρμακείο και ο φαρμακοποιός θα έχει έναν νέο ρόλο. Ιδιαίτερης σημασίας είναι

  • η παροχή κλινικών υπηρεσιών με δυνατότητα να συμβάλλει στη μεγιστοποίηση των θεραπευτικών επιλογών και
  • η διαχείριση του μείγματος των αγορών των αποθεμάτων, το μάρκετινγκ και η προώθηση των καταναλωτικών προϊόντων, η οικονομική λειτουργία και το cash flow (ρευστότητα) της επιχείρησης.

Βασικά σημεία της ομιλίας του κ. Μουχτή ήταν ότι:

  • «Πάνω απ’ όλα είναι το φαρμακείο και τι κάνουμε εμείς για να υπηρετήσουμε το φαρμακείο».
  • Οι συνεταιρισμοί των φαρμακοποιών να βοηθήσουν τα φαρμακεία δίνοντας εργαλεία και υπηρεσίες για την εξέλιξή τους. Μπορούν να βοηθήσουν με πλατφόρμες το φαρμακείο να διαχειριστεί τα οικονομικά του, τις αγορές του».
  • «Θα πρέπει να πάμε σε συνεργασίες, σε συνενώσεις φαρμακείων. Φαίνεται να είναι μονόδρομος για να υπάρξει σημαντική ισχυροποίηση του ελληνικού φαρμακείου».
  • «Όπως μιλάμε για συνεργασίες και για συνενώσεις φαρμακείων, απαιτούνται και στενές συνεργασίες και συνενώσεις μεταξύ των συνεταιρισμών ούτως ώστε να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε με επάρκεια το μετασχηματισμό των φαρμακείων. Δεν αρκεί πλέον να παίζουμε αυτό τον ρόλο της παραδοσιακής φαρμακαποθήκης, αλλά να παρέχουμε υπηρεσίες υποστήριξης σε αυτό το νέο μοντέλο του φαρμακείου και να σταθούμε απέναντι στον ανταγωνισμό από τους άλλους κλάδους».
  • «Όπως ο ιδιώτης έχει δικαίωμα να μπει σε οποιαδήποτε γεωγραφική περιοχή και να δραστηριοποιείται και δεν του το απαγορεύει κανένας, θεωρώ ότι αντίστοιχα πρέπει να υπάρχει αυτή η δυνατότητα και για τους συνεταιρισμούς, γιατί το μόνο το οποίο θα κάνει είναι να βελτιώσει τις υπηρεσίες όλων των συνεταιρισμών»

«Οι δύο συνεταιρισμοί συγκλίνουμε σε πάρα πολλά θέματα και βλέπουμε με τον ίδιο τρόπο την αγορά» επισήμανε ο πρόεδρος Δ.Σ. του Ομίλου Επιχειρήσεων Συνεταιρισμού Φαρμακοποιών Θεσσαλονίκης κ. Λάζαρος Φαρσάκης.

Βασικά σημεία που τόνισε στην ομιλία του ο κ. Φαρσάκης ήταν:

  • «Αλυσίδες φαρμακείων κάτω από την σκέπη κάποιου μεγάλου, πχ συνεταιρισμού»
  • «Το φαρμακείο να είναι συνδεδεμένο online με την φαρμακαποθήκη του, με τον φαρμακοποιό να μην ασχολείται καθόλου με την παραγγελία του. Θα βλέπει ο υπεύθυνος της φαρμακαποθήκης τις πωλήσεις του φαρμακείου και ανάλογα θα στέλνει την παραγγελία του».
  • «Είναι βέβαιο μετά από κάποιο χρονικό διάστημα τα μικρά φαρμακεία θα εξαλειφθούν. Πώς θα κρατηθούν; Μόνο με τη συνεργασία. Μόνο με τη συγχώνευση. Μόνο με την αλυσίδα».
  • «Οι συνεταιρισμοί έχουν φτάσει σε ένα τέτοιο επίπεδο τεχνογνωσίας που μπορούν να προχωρήσουν και να δώσουν το παράδειγμα και την ώθηση και στα φαρμακεία».

Ακόμα, ο κ. Φαρσάκης επισήμανε πως «συνεχίζουμε να ψαχνόμαστε και βρισκόμαστε κοντά κάποιοι συνεταιρισμοί, γιατί έχουμε ίδιες ιδέες, ίδιες ανάγκες. Αναφέρομαι σε μικρά σχήματα που μπορούν να δράσουν και να έχουμε αναφορά στο πανελλήνιο». Και κατέληξε ότι «το τοπικό για μένα έχει τελειώσει ακόμη και στα πλαίσια δύο τριών νομών που δραστηριοποιούμαστε εμείς».

Ο κ. Σπύρος Νικολαΐδης, γενικός γραμματέας του ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε στο εγχείρημα της ΠΑΝΣΥΦΑ/LOGISCOOP, το οποίο δεν τελεσφόρησε στο επίπεδο και στο βαθμό που αυτή τη στιγμή τα φαρμακεία έχουν ανάγκη. «Χρειάζεται στις μάχες να υπάρχουν ευέλικτες μικρές μονάδες για καλύτερο συντονισμό, καλύτερη επικοινωνία και καλύτερη απόδοση».

Ο κ. Νικολαΐδης τόνισε την ανάγκη των συνεργειών λέγοντας ότι στην Ελλάδα πρέπει να υπάρξει ένα νεότερο σχήμα. Πως θα μπορούσε για παράδειγμα ο ΣΥΦΑ Θεσσαλονίκης και ο ΠΕΙΦΑΣΥΝ να δημιουργήσουν «μία εταιρεία άλλου σκοπού, τρίτη εταιρεία που να μπορέσει να επιχορηγηθεί από την πολιτεία και να έχει ως μοναδικό σκοπό να φέρει σε πανελλήνιο επίπεδο τις υπηρεσίες πρωτοβάθμιας».

Επιπλέον, μιλώντας για την απουσία στην ιντερνετική πώληση των συνεταιρισμών και των συνεταιρισμένων φαρμακοποιών, επισήμανε πως «εάν αυτό θα μπορούσε να πιάσει διανομή και χώρο σε όλη την επικράτεια τότε θα ήταν ένα ισχυρό εργαλείο».

Με τη συμμετοχή έγκριτων ομιλητών από την

H Παγκόσμια Ημέρα για το σύνδρομο εορτάζεται στις 21 Μαρτίου.

Το σύνδρομο είναι η πιο συνηθισμένη χρωμοσωμική ανωμαλία στους ανθρώπους και επηρεάζει 1 ανά 770 γεννήσεις.

Αναγνωρίστηκε το 1860 από τον γιατρό Langdon Down ο οποίος πρόσεξε ότι μία ομάδα ατόμων, άσχετων μεταξύ τους, που βρίσκονταν σε ιδρύματα είχαν παρόμοια σωματικά χαρακτηριστικά και μετά από 100 χρόνια ανακαλύφθηκε η αιτιολογία του.

Περίπου 100 χρόνια μετά ανακαλύφθηκε η αιτιολογία των σωματικών χαρακτηριστικών και των μαθησιακών δυσκολιών από τον ιατρό-νηπιαγωγό Jerome Lejeune στο Παρίσι. Το σύνδρομο Down δημιουργείται από ένα παραπάνω χρωμόσωμα στο 21ο ζευγάρι.

21η Μαρτίου: Παγκόσμια Ημέρα Συνδρόμου Down

Υπάρχουν 3 τύποι:

Τυπική Τρισωμία 21, που αφορά την πλειονότητα των ανθρώπων με το σύνδρομο, τύπος μωσαϊκού, που είναι σπάνιος και μετατόπιση, ακόμα πιο σπάνιος τύπος.

Ποια είναι τα πιο κοινά χαρακτηριστικά των παιδιών με σύνδρομο Down;

  • Ανοδική κλίση των ματιών
  • Επίπεδο πρόσωπο
  • Περίεργο σχήμα αυτιών
  • Κοντός λαιμός
  • Κακός μυϊκός τόνος
  • Τα πιο κοινά προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με σύνδρομο Down

Το σύνδρομο Down συνδέεται με ορισμένα ιατρικά προβλήματα, και κάποια από αυτά μπορεί να είναι σοβαρά. Πρέπει να φροντίζετε το παιδί σας να έχει πάντα την ιατρική περίθαλψη που χρειάζεται.

Οι πιο συχνές παθήσεις που αντιμετωπίζουν τα άτομα με σύνδρομο Down είναι οι εξής:

  • Καρδιακές παθήσεις
  • Εντερικά προβλήματα
  • Προβλήματα στην ακοή ή στην όραση
  • Αυξημένος κίνδυνος για λευχαιμία ή προβλήματα στον θυρεοειδή
  • Κοιλιοκάκη
  • Μεγαλύτερη ευαισθησία σε ασθένειες όπως το κρύωμα και η βρογχίτιδα

Οι περισσότεροι άνθρωποι με σύνδρομο Down έχουν σε κάποιο βαθμό μαθησιακές δυσκολίες, αλλά η έγκαιρη παρέμβαση φαίνεται πως μπορεί να ενισχύσει τις αναπτυξιακές πιθανότητες του παιδιού.

Ο Σύλλογος Συνδρόμου Down Ελλάδος ιδρύθηκε από 22 οικογένειες το 1990 με την προτροπή της κας Χαρίκλειας Χατζησεβαστού – Καθηγήτριας Παιδιατρικής Κλινικής Γενετικής Α.Π.Θ. Πρόκειται για την πρώτη οργανωμένη ομάδα γονέων με παιδιά με σύνδρομο Down στη χώρα και για φορέα Παροχής Υπηρεσιών Κοινωνικής Φροντίδας Μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα, εγγεγραμμένο στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και εποπτευόμενο από αυτό.

Oραμα του Συλλόγου είναι μια κοινωνία, όπου θα παρέχονται ίσες ευκαιρίες διαβίωσης και συμμετοχής σε όλους τους πολίτες. Για το σκοπό αυτό οι αρχές των ίσων ευκαιρών και της ισότητας των ανθρώπων διέπουν τη λειτουργία του φορέα μας.

Αποστολή του Συλλόγου είναι η ανάπτυξη δράσεων εξειδικευμένης εκπαίδευσης και προσέγγισης των ατόμων με σύνδρομο Down, με απώτατο στόχο την υποστηριζόμενη εκμάθηση και ψυχαγωγία των ωφελουμένων του.

H Παγκόσμια Ημέρα για το σύνδρομο εορτάζεται

Από τον Μάιο θα ισχύσει το μέτρο της συνταγογράφησης φαρμάκων και εξετάσεων για ανασφάλιστους μόνον από τις δημόσιες δομές.

Το υπουργείο Υγείας είχε ανακοινώσει πως η ισχύς του μέτρου ξεκίνησε από τις 15 Μαρτίου, αλλά σε σημερινή ανακοίνωση επισημαίνεται πως το καθεστώς δεν πρόκειται να αλλάξει πριν από τις 30 Απριλίου.

“Ήδη, το υπουργείο Υγείας επεξεργάζεται κατάλογο των εξαιρέσεων που αφορούν παιδιά, νεφροπαθείς – αιμοκαθαρόμενους, όπως ορίζεται στον νόμο”, επισημαίνεται.

Σύμφωνα με την πολιτική ηγεσία, για τη διευκόλυνση των ανασφάλιστων, μέχρι τις 30 Απριλίου, που θα συγκροτηθεί ο κατάλογος των εξαιρέσεων, θα μπορούν οι ιδιώτες γιατροί να συνταγογραφούν κανονικά.

Ο Θάνος Πλεύρης αποδίδει την αλλαγή του καθεστώτος συνταγογράφησης στην ανεξέλεγκτη αύξηση της ετήσιας φαρμακευτικής δαπάνης των ανασφάλιστων.

Μιλώντας στη Βουλή, είχε αναφέρει πως πριν από τη δυνατότητα συνταγογράφησης εκτός ΕΣΥ, η δαπάνη ήταν 208 εκατομμύρια ευρώ. Από το 2019, που καταργήθηκε αυτή η δυνατότητα, η δαπάνη αυξήθηκε κατά 100 εκατομμύρια, φτάνοντας στα 308 εκατομμύρια ευρώ.

Το προεδρείο του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) ανακοίνωσε σήμερα πως, από την πρώτη στιγμή, το μέτρο έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα, τόσο στους ασθενείς όσο και στο σύστημα Υγείας.

“Το πλήθος αυτό των πολιτών είναι αναγκασμένο να αναζητά ένα ραντεβού σε δημόσιες δομές Υγείας, προκειμένου να προμηθευτεί τα απαραίτητα φάρμακα. Αυτό έχει σαν άμεσο αποτέλεσμα την περαιτέρω επιβάρυνση των δημόσιων δομών και μάλιστα σε περίοδο έξαρσης του κορωνοϊού αλλά και την απίστευτη ταλαιπωρία δεκάδων χιλιάδων πολιτών”, αναφέρει το προεδρείο του Συλλόγου.

Από τον Μάιο θα ισχύσει το μέτρο

Φιλτράρουν το τι μπαίνει στην καμπίνα σου και στην μηχανή σου. Συγκρατούν όλα τα περιτά και επιβλαβή. Δεν κοστίζουν πολύ μα αξίζει πολύ η καλή λειτουργία τους. Και για την υγεία τπου οδηγού και συνεπιβατών και για την καλή λειτουργία του αυτοκινήτου. Φίλτρα αέρα, καμπίνας, λαδιού, καυσίμου.

Φίλτρα υγείας & οικονομίας στο αυτοκίνητο!

-4  τα φίλτρα σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
-να τα αλλάζεις κάθε 10.000 χλμ
-τα diesel έχουν και το φίλτρο dpf
-φίλτρο καμπίνας & καθαρότητα του αέρα που αναπνέεις

Φροντίζεις να τα αλλάζεις όποτε προβλέπεται; Το θεωρείς έξοδο ή βασική ανάγκη;

Ο ρόλος των φίλτρων σε ένα αυτοκίνητο είναι πολύ πιο σημαντικός από ό,τι έχουν πολλοί οδηγοί στο μυαλό τους, καθώς ολόκληρη η λειτουργία του κινητήρα «περνάει» μέσα από αυτά, ενώ συμβάλλουν και στη σωστή κατανάλωση καυσίμου. Ουσιαστικά, διασφαλίζουν την καθαρή λειτουργία του κινητήρα, απομακρύνοντας τα βλαβερά στοιχεία που επιβαρύνουν τον αέρα, την καμπίνα, τα λάδια και τα καύσιμα του αυτοκινήτου.

ygeiamou.gr | Το site για την καλή Υγεία, την σωστή Διατροφή και την Ευεξία

Με βάσει και τις νέες τεχνολογίες μάλιστα, έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε να παρέχουν υψηλής ποιότητας φιλτράρισμα και αποτελεσματική προστασία κατά των αλλεργιών και των ρύπων, προλαμβάνοντας παράλληλα, την πρόωρη φθορά των κινητήρων.

Για το λόγο αυτό, τα νέα φίλτρα της αγοράς είναι εξατομικευμένα και αποτελούνται από ίνες κυτταρίνης, συνθετικές ίνες ή ένα συνδυασμό διαφορετικών στρωμάτων με προσαρμοσμένες ιδιότητες, ανάλογα και με την εφαρμογή τους.

Ζωτικής σημασίας το φίλτρο καμπίνας του αυτοκινήτου

Το φίλτρο καμπίνας είναι ένα ζωτικής σημασίας ανταλλακτικό οποιουδήποτε αυτοκινήτου, καθόσον προστατεύει και εγγυάται την υγεία των επιβατών στο εσωτερικό του. Ο σκοπός του είναι να καθαρίζει τον εισερχόμενο αέρα, απομακρύνοντας τους ρύπους οι οποίοι είναι δυνατόν να προκαλέσουν βλάβες. Αυτό όσο αυτονόητο και αν φαντάζει, βοηθάει τον οδηγό και τους επιβάτες να μένουν σε κατάσταση εγρήγορσης, αλλά και αποτρέπει την συσσώρευση μικροβίων υπεύθυνων για ναυτία, πονοκεφάλους, τσούξιμο στα μάτια και αλλεργικές αντιδράσεις.

Φίλτρα αυτοκινήτου. Φίλτρα υγείας & οικονομίας!

Τα φίλτρα καμπίνας χρειάζονται αλλαγή ιδανικά δύο φορές τον χρόνο (Μάρτιο και Οκτώβριο) και η μη αντικατάσταση τους επιφέρει την είσοδο αέρα χαμηλής ποιότητας, ο οποίος αθροιστικά με το πέρασμα του χρόνου οδηγεί στην συγκέντρωση μικροοργανισμών (σε πολλές περιπτώσεις είναι επιβλαβείς για την υγεία).

Φιλτράρουν το τι μπαίνει στην καμπίνα σου

Oι υπεύθυνοι του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) ανακοίνωσαν την Κυριακή 44 ακόμη απώλειες ασθενών με CoViD και 12.462 νέες λοιμώξεις από κορωνοϊό.

Οι θάνατοι ασθενών με CoViD τον Μάρτιο, έφτασαν τους 1.077 από την αρχή του μήνα.

  ΣΗΜΕΡΑ ΧΘΕΣ
Νέα κρούσματα  12.462  19.705
Κρούσματα σε παιδιά 3.285 4.695
Σύνολο κρουσμάτων  2.788.654 2.776.192
Νέοι θάνατοι 44   46
Σύνολο θανάτων 26.937        26.893
Διασωληνωμένοι  346 349
Ανεμβολίαστοι διασωληνωμένοι  218 224
Έξοδοι από τις ΜΕΘ 9 5
Εισαγωγές σε νοσοκομεία 346  372
Σύνολο τεστ PCR 10.342.891  10.329.799
Σύνολο rapid tests  60.801.546 60.641.250
Τεστ ημέρας 173.388  295.494
Θετικότητα τεστ 7,18%   6,66%     
Πλήρως εμβολιασμένοι  7.580.525 7.580.073

Aπό τα συνολικά κρούσματα, εντοπίζονται:

  • 4.131 στην Αττική (6.736 χθες).
  • 1.371 στη Θεσσαλονίκη (2.057 χθες)

Οι νέες λοιμώξεις στο Λεκανοπέδιο και στην ΠΕ Νήσων, προέρχονται ανά Περιφερειακή Ενότητα ως ακολούθως:

  • 568 από την Ανατολική Αττική (900 χθες).
  • 757 από τον Βόρειο Τομέα Αθήνας (1.161 χθες).
  • 109 από τη Δυτική Αττική (220 χθες).
  • 472 από τον Δυτικό Τομέα Αθήνας (804 χθες).
  • 1.212 από τον Κεντρικό Τομέα Αθήνας (1.931 χθες).
  • 486 από τον Νότιο Τομέα Αθήνας (883 χθες).
  • 452 από τον Πειραιά (685 χθες).
  • 75 από τις Νήσους Αργοσαρωνικού (152 χθες).

Oι υπεύθυνοι του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) ανακοίνωσαν

Το Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center δημιούργησε και λειτουργεί Ιατρείο Κλινικής Γενετικής και Γενετικής Συμβουλευτικής (ι-ΓΕΝ), υπό τη διεύθυνση του διεθνώς αναγνωρισμένου καθηγητή Ενδοκρινολογίας και Ιατρικής Γενετικής κ. Κωνσταντίνου Στρατάκη.

Η δημιουργία του νέου Ιατρείου εντάσσεται στον γενικότερο σχεδιασμό ενίσχυσης των υπηρεσιών υγείας υψηλού επιπέδου που παρέχει το Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center, διευρύνοντας παράλληλα και τον ρόλο του στο πεδίο της καινοτομίας και της έρευνας, με την καθοδήγηση ενός από τους πλέον διακεκριμένους και πρωτοπόρους Έλληνες καθηγητές Ιατρικής.

Με μακρά θητεία στην Ιατρική Σχολή του Georgetown University της Ουάσινγκτον και μέχρι πρότινος Επιστημονικός Διευθυντής και Επικεφαλής του τμήματος Ενδοκρινολογίας και Γενετικής του Εθνικού Ινστιτούτου Παιδικής Υγείας και Ανθρώπινης Ανάπτυξης (NICHD) των Ηνωμένων Πολιτειών, ο καθηγητής Κωνσταντίνος Στρατάκης έχει καθοριστική συμβολή στην εξέλιξη της Γενετικής Ιατρικής. Κατά τη διάρκεια τριών δεκαετιών (1993-2021), ο Δρ. Στρατάκης στο NICHD ανακάλυψε νόσους (για παράδειγμα τα σύνδρομα Carney-Stratakis και γιγαντισμού X-LAG), γονίδια και νέες θεραπείες, λαμβάνοντας σειρά βραβείων και διακρίσεων για το έργο του και εκπαιδεύοντας δεκάδες καταξιωμένους σήμερα παιδιάτρους, ενδοκρινολόγους και γενετιστές απ’ όλο τον κόσμο.

Κωνσταντίνος Στρατάκης, καθηγητής Ενδοκρινολογίας και Ιατρικής Γενετικής.
Κωνσταντίνος Στρατάκης, καθηγητής Ενδοκρινολογίας και Ιατρικής Γενετικής.

Το πρωτοποριακό Ιατρείο δημιουργήθηκε με βασικούς στόχους:

  1. Να βοηθήσει στη διαγνωστική διερεύνηση πιθανώς γενετικών καθοριζόμενων νοσημάτων που αντιμετωπίζονται στο νοσοκομείο. Για παράδειγμα, ένας ασθενής με πολλαπλούς εντερικούς πολύποδες – η διερεύνηση πιθανής γενετικής συμμετοχής στην προδιάθεση μπορεί να γίνει τόσο κλινικά (η εξέταση από γενετιστή μπορεί να αναδείξει συμπτώματα ενός συνδρόμου που δεν είχαν μέχρι τώρα ανιχνευθεί), αλλά και να γίνουν στοχευμένες μοριακές εξετάσεις.
  2. Να προσφέρει τη δυνατότητα γενετικής ανάλυσης για ασθένειες που δεν είναι απαραίτητα γενετικές, αλλά που οι ιστοί και τα νοσήματα των ασθενών επηρεάζονται από γενετικές (και επιγενετικές) αλλαγές, με ιδιαίτερη αναφορά στην ογκολογία (μαστός, προστάτης, κ.λπ.) και αλλού, όπου συγκεκριμένες μοριακές αλλαγές έχουν σημασία για την επιλογή της θεραπείας, αλλά και για την πρόγνωση.
  3. Να συντονίζει την εργαστηριακή διερεύνηση στο μοριακό επίπεδο μιας σειράς νοσημάτων όπου γενετικές εξετάσεις είναι σήμερα απαραίτητες για τον πλήρη έλεγχο τόσο της πάθησης όσο και της πρόγνωσης (για παράδειγμα, τι σημαίνει κάποιος να έχει πολύ χαμηλή HDL) και βέβαια στην φαρμακογενετική κλπ.
  4. Να παρέχει γενετική συμβουλευτική στους ασθενείς και στις οικογένειές τους. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη σήμερα στην παροχή γνώσης, αλλά και υποστήριξης στους ασθενείς με γενετικές αλλαγές.
  5. Μέσω του ι-ΓΕΝ θα δίνεται η δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τον κλινικό γιατρό που αναζητά απαντήσεις για γενετικά θέματα, ενώ το Ιατρείο μπορεί ακόμα να οδηγήσει σε ερευνητικές δραστηριότητες και σύνδεση με ακαδημαϊκά κέντρα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

«Η Γενετική Ιατρική είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της νέας Ιατρικής, καθώς αποτελεί ένα μεγάλο τμήμα της πρόληψης στην Υγεία, επεκτείνεται όλο και περισσότερο στη σύγχρονη διαγνωστική, όπως επεκτείνονται βέβαια οι εφαρμογές της και στη θεραπευτική, από νέες μεθόδους γονιδιακής θεραπείας μέχρι τον σχεδιασμό νέων εμβολίων, κ.α. Ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση να οργανώσω και να διευθύνω το νέο Ιατρείο, με τη βεβαιότητα ότι το Ερρίκος Ντυνάν θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε μια πορεία που οδηγεί στην Ιατρική του μέλλοντος», ανέφερε ο Δρ. Στρατάκης στην έναρξη λειτουργίας του νέου Ιατρείου.

Το Ερρίκος Ντυνάν Hospital Center δημιούργησε και