Connect with:
HomeΕιδήσεις408,2 εκατ. ευρώ από υψηλή βάση τα έσοδα του εισηγμένου ομίλου ΣΑΡΑΝΤΗ

408,2 εκατ. ευρώ από υψηλή βάση τα έσοδα του εισηγμένου ομίλου ΣΑΡΑΝΤΗ

Κατά το έτος 2021, ο Όμιλος Σαράντης συνέχισε να παρουσιάζει ανάπτυξη στις πωλήσεις, παρά την υψηλή συγκρίσιμη βάση του περασμένου έτους και την εξισορρόπηση στην κατανάλωση, και σημείωσε άνοδο κατά 4,1% στην καθαρή του κερδοφορία, εν μέσω αντίξοων συνθηκών που δημιουργούν οι πληθωριστικές πιέσεις στο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου κατά το έτος 2021 ανήλθαν σε € 408,20 εκ. από € 393,38 εκ. το έτος 2020, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση κατά 3,77%, δεδομένης της υψηλής συγκρίσιμης βάσης πέρυσι και της εξισορροπημένης καταναλωτικής ζήτησης.

Κατά την διάρκεια του 2021 και σε ολόκληρη την γεωγραφική του περιοχή, η ανάπτυξη του Ομίλου τροφοδοτήθηκε από τις στρατηγικές προϊοντικές κατηγορίες του Ομίλου, και ιδιαιτέρως αυτές σχετίζονται με την περιποίηση δέρματος, τον καθαρισμό σώματος, τα αποσμητικά, τα αντιηλιακά, την οικιακή φροντίδα και τα συμπληρώματα διατροφής, καθώς επίσης και τα καλλυντικά επιλεκτικής διανομής.

Σαράντης: Κέρδη 40,3 εκατ. ευρώ το 2021

Οι πωλήσεις στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε € 142,78 εκ. το έτος 2021 από € 136,05 εκ. το περυσινό έτος, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 4,95%, με την αγορά της ευρείας διανομής να οδηγεί την αύξηση, παρά την πτωτική πορεία που εμφανίζει η αγορά στις κατηγορίες του Ομίλου, και τα Καλλυντικά Επιλεκτικής Διανομής να παρουσιάζουν άνοδο λόγω της επαναλειτουργίας του συγκεκριμένου καναλιού και της αυξημένης κατανάλωσης σε αυτό.

Οι χώρες του εξωτερικού που αντιπροσωπεύουν 65,02% του συνόλου των πωλήσεων του Ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 3,14% στα €265,42 εκ. το 2021 από €257,33 εκ. το 2020. Εξαιρώντας την νομισματική επίδραση, σε ουδέτερη νομισματική βάση, οι πωλήσεις των ξένων χωρών παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 4,9%.

Η κερδοφορία του Ομίλου το έτος 2021 επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από τις αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις, κυρίως λόγω των υψηλότερων τιμών των εμπορευμάτων και του μεταφορικού κόστους. Οι ισορροπημένες λειτουργικές δαπάνες και τα ελεγχόμενα έξοδα διαφήμισης και προώθησης που επικεντρώθηκαν σε συγκεκριμένες στρατηγικές κατηγορίες και πρωτοβουλίες, συνέβαλαν εν μέρει στην αντιστάθμιση των επιπτώσεων των πληθωριστικών πιέσεων.

Συγκεκριμένα:

  • Τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) μειώθηκαν κατά 4,71% στα €59,69 εκ. κατά το έτος 2021 από €62,64 εκ. το έτος 2020 και το περιθώριο EBIΤDA διαμορφώθηκε στο 14,62% στο έτος 2021 από 15,92% το περυσινό έτος.
  • Τα Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε €46,82 εκ. κατά το FY ‘21 από €50,00 εκ. το FY’20, μειωμένα κατά 6,36% και το περιθώριο ΕΒΙΤ διαμορφώθηκε σε 11,47% από 12,71% το περυσινό έτος.
  • Τα Κέρδη Προ Φόρων (ΕΒΤ) έφτασαν τα €49,57 εκ. το έτος 2021 από €47,43 εκ.το περυσινό έτος, αυξημένα κατά 4,59%, και το περιθώριο EBT ανήλθε σε 12,14% από 12,05% το περυσινό έτος.
  • Τα Καθαρά Κέρδη διαμορφώθηκαν σε €40,29 εκ. το FY ’21 από €38,70 εκ. το περυσινό έτος, αυξημένα κατά 4,12%, και το περιθώριο Καθαρού Κέρδους ανήλθε σε 9,87% από 9,84% το FY ’20.
Written by

Τα νέα της Υγείας