Connect with:
HomeΕιδήσειςΚόσμος υγείας….Σαν σήμερα 25 Φεβρουαρίου, στο παρελθόν

Κόσμος υγείας….Σαν σήμερα 25 Φεβρουαρίου, στο παρελθόν

2020
Η ελληνική κυβέρνηση ανακοινώνει την έκδοση Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για τη λήψη μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορoνοϊού.
1950
Πεθαίνει ο Τζορτζ Μίνοτ (George Minot), αμερικανός ερευνητής που βραβεύτηκε με Νόμπελ Ιατρικής το 1934, μαζί με τους William Murphy και George Whipplet, για τις ανακαλύψεις τους σχετικά με τη θεραπεία του ήπατος σε περιπτώσεις αναιμίας.
1904
Γεννιέται ο Τζον Μπίτνερ (John Bittner), αμερικανός βιολόγος, με μεγάλη συνεισφορά στην έρευνα της γενετικής του καρκίνου του μαστού. Το 1936 ανακάλυψε ότι ένας καρκινικός παράγοντας, τον οποίο ονόμασε «παράγοντα γάλακτος», μπορούσε να μεταδοθεί από μητέρες ποντίκια σε νεαρά θηλυκά ενώ θήλαζαν. Αργότερα αποδείχτηκε ότι επρόκειτο για ιό.
1869
Γεννιέται ο Φίμπους Λεβίν (Phoebus Levene), ρωσοαμερικανός βιοχημικός, που ανακάλυψε και μελέτησε, τα συστατικά, τη δομή και τη λειτουργία των νουκλεϊκών οξέων (γνωστά σήμερα ως DNA και RNA).
1682
Γεννιέται ο Τζιοβάνι Μπατίστα Μοργκάνι (Giovanni Battista Morgagni), ιταλός γιατρός και ανατόμος που γενικά θεωρείται ο πατέρας της σύγχρονης ανατομικής παθολογίας. Δίδαξε χιλιάδες φοιτητές ιατρικής από πολλές χώρες, κατά τη στα 56 χρόνια ως καθηγητής Ανατομίας στο Πανεπιστήμιο της Πάντοβα.
Written by