Τα Social Media, ή αλλιώς οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Google Plus, Linkedin, Youtube, Instagram, Pinterest), αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του διαδικτύου σήμερα. Σχεδόν όλοι οι χρήστες του internet είναι εγγεγραμμένοι σε ένα ή περισσότερα από αυτά και αποτελούν σημαντικό μέρος της καθημερινότητάς τους. Έτσι, η εταιρική σας παρουσία στα Social Media είναι απαραίτητη πλέον, καθώς αποτελούν τον ιδανικό τρόπο άμεσης επικοινωνίας και προβολής στους πελάτες σας.
Μέσα από τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, έχετε τη δυνατότητα να προσεγγίσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει, χωρίς σημαντικό κόστος. Η προβολή στα Social Media, είναι μια καλή ευκαιρία να αντλήσετε νέο εν δυνάμει πελατολόγιο! Τα likes και οι κοινοποιήσεις από τους υπάρχοντες πελάτες σας, αποτελούν μια πολύ καλή δωρεάν διαφήμιση για εσάς. Από την άλλη, μπορείτε να ερευνήσετε κατά πόσο σας συμφέρει να προχωρήσετε σε πληρωμένες καταχωρίσεις/διαφημίσεις, προβάλλοντας ακόμα πιο στοχευμένα και επιθετικά τις δημοσιεύσεις σας.
Η παρουσία της εταιρίας και των υπηρεσιών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να είναι συνεχής, δυναμική και στοχευμένη, κάτι που απαιτεί να αφιερώνετε αρκετό χρόνο καθημερινά στον προγραμματισμό και τη διαμόρφωση των δημοσιεύσεων, αναλύοντας παράλληλα τις τάσεις του κοινού, στο οποίο απευθύνεστε.
Πολλές φορές η συνειδητοποίηση του γεγονότος ότι οι σύγχρονες επιχειρηματικές μονάδες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με το κοινωνικό σύνολο εντός του οποίου ανήκουν και δραστηριοποιούνται οδηγεί συνήθως και ολοένα και περισσότερο στην άμεση και αυξανόμενη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες, βασικό χαρακτηριστικό των οποίων αποτελεί η ύπαρξη ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, στον άνθρωπο και στο περιβάλλον. Την ίδια στιγμή, βασικός στόχος τους είναι η βελτίωση και η ευημερία του συνόλου, μέρος του οποίου αποτελούν και οι ίδιες.
Εν τω μεταξύ και παράλληλα, τα μέσα μαζικής δικτύωσης απεικονίζονται ως τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας που διαθέτουν οι επιχειρήσεις στο νέο εξωτερικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται και η συμμετοχή τους σε αυτά προσφέρει την υποστήριξη και σταθεροποίηση τους με κλιμακούμενα βήματα ως προς την αναγνωρισιμότητα και τη γνωστοποίηση επιχειρηματικών υπηρεσιών και προϊόντων.