Connect with:
HomeΕιδήσειςΚόσμος υγείας… Σαν σήμερα 3 Μαρτίου 2022, στο παρελθόν

Κόσμος υγείας… Σαν σήμερα 3 Μαρτίου 2022, στο παρελθόν

2016
Στο περιοδικό JAMA Oncology δημοσιεύεται έρευνα και η οποία εξετάζει τα αποτελέσματα δύο μεγάλων ερευνών κοόρτης στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την οποία επιβεβαιώνονται οι αντικαρκινικές ιδιότητες της ασπιρίνης, καθώς η λήψη της σε τακτά χρονικά διαστήματα για πολύ καιρό μπορεί περιορίσει τον κίνδυνο να προσβληθεί κάποιος από καρκίνο του παχέος εντέρου.
1993
Πεθαίνει ο Άλμπερτ Σέιμπιν (Albert Sabin), αμερικανός ιατρός και ερευνητής. Ανακάλυψε ένα εμβόλιο κατά της πολιομυελίτιδας για λήψη από το στόμα, φθηνότερο και εξίσου αποτελεσματικό με αυτό του πρωτοπόρου Jonas Salk.
1988
Πεθαίνει ο Σίγουολ Ράιτ (Sewall Wright), αμερικανός γενετιστής με σημαντικό έργο στη θεωρία της εξέλιξης και την ανάλυση διαδρομών. Είναι ο ιδρυτής της γενετικής πληθυσμών.
1939
Πεθαίνει ο Έντμουντ Γουίλσον (Edmund Wilson), αμερικανός ζωολόγος και γενετιστής, από τους πρωτοπόρους της σύγχρονης βιολογίας και συγγραφέας ενός από τα εγχειρίδια με τη μεγαλύτερη επιρροή σε αυτό το αντικείμενο, “Το Κύτταρο”. (1η έκδοση το 1896).
1918
Γεννιέται ο Άρθουρ Κόρνμπεργκ (Arthur Kornberg), αμερικανός βιοχημικός που βραβεύθηκε με Νόμπελ Ιατρικής το 1959, μαζί με τον Severo Ochoa, για την ανακάλυψη των μηχανισμών της βιολογικής σύνθεσης του DNA.
1879
Γεννιέται ο Έλμερ ΜακΚόλαμ (Elmer McCollum), αμερικανός βιοχημικός και διαιτολόγος, γνωστός για την έρευνά του στον τομέα των βιταμινών και για την ονομασία τους με το σύστημα των αλφαβητικών χαρακτήρων. Το περιοδικό Time τον αποκάλεσε Dr. Vitamin.
Written by